Alexandra Algerydh:
Tjolaho
Hallå! Tänkte bara höra hur det går med den där bokrecensionen av Darryl Shan? Förlaget hörde av sig och undrade idag.
Måste också tyvärr meddela att jag inte kommer att vara aktiv här de följande veckorna. Har FN-rollspel, prov och dylikt att göra och hela nästa vecka ska jag ligga inne på sjukhuset.
Ha det bra .
André: Usch, tråkigt det är när mor/far-föräldrar dör. Eller över huvud taget. Hoppas allt är okej!
Och alla ni andra, lycka till med uppträdanden och sjukhus och allt det verkar vara /.
Tyvärr blir det ingen intervju med Lazee. För två veckor sen hade jag och hans manager bestämt intervjutid, jag ringde till Lazee men han svarade inte. Jag ringde även till managern och hon svarade inte heller. Efter det mejlade jag henne lite surt och klagade över att ingen hade svarat, vi bestämde en ny tid till idag, torsdag (mejlade henne om det i måndags), men fick inget konfirmerat. Nu är jag lite trött på att de kör runt med mig.
YO!
Recensionen kommer upp sa fort ja kommer hem fran Teneriffa. Far se hur det blir med vulkaner hit och dit...
Bah! Hor av mig nar jag vet mer!
Ni får ursäkta att jag varit lite frånvarande den senaste tiden. Har fullt upp med en jävla bajshemtenta och så har det varit begravning och lite annat tråkigt. Kommer ha jävligt mycket att göra nästa vecka också, så vänd er först och främst till Erik om det är något ni vill eller undrar över.
Hoppas vara tillbaka med full kraft igen någon gång efter nästa vecka.
Tråden raderad från Redaktionen/Planering & Arbetsuppgifter