Aviseringar
Rensa alla

Planering December


Ämnesstartare

29/11 Måndag
30/11 Tisdag Test: Har du koll eller tror du bara att du har det?
1/12 Onsdag Ungdomar.se: JULKALENDER START!
2/12 Torsdag
3/12 Fredag Lista: Nöden har ingen lag

6/12 Måndag Nyhet: Klara Lifvet!
7/12 Tisdag: Ungdomar.se: Julsidan
8/12 Onsdag Lista: Det mest ångestframkallande kring julen
9/12 Torsdag
10/12 Fredag Lista: 6 fläkigt fula frisyrer från förr!

13/12 Måndag Nya headern
14/12 Tisdag
15/12 Onsdag Recept: Pepparkaksmuffins
16/12 Torsdag
17/12 Fredag Julspecial: Alternativa julvärdar /Sophia

20/12 Måndag När brinner julbocken? Forumlänk.
21/12 Tisdag
22/12 Onsdag Till minne av Leslie Nielsen
23/12 Torsdag
24/12 Fredag Så firar några "kända" UM:are jul" /Alex

27/12 Måndag Tävling: Sämsta julklappen
28/12 Tisdag
29/12 Onsdag Forum: Hur minns du året 2010?
30/12 Torsdag
31/12 Fredag Tips på nyårslöften och hur du håller dem!


   
Citera
Ämnesstartare

Uppdatera mig om hur det går med följande:

Manuela Bjelke:

Jag skriver gärna en dvd-recension av "Nowhere boy"

Sara Lundin:

Min recension på filmen "The maiden heist"

Angelica Capitao:

resguide/recension om Milano

Dante Stjernberg:

konsert ikväll på Debaser för att se The Gaslight Anthem, så jag skulle kunna recensera den!

Och hitta gärna på ett litet tips på hur man kan få hösten och mörkret att kännas lite roligare och posta i denna tråd <- Klick.


   
SvaraCitera

Hej Alexandra!

Tänkte bara kika förbi och höra ifall du har kollat igenom användartexterna? Såg precis att det ligger en hel drös inskickade texter, som antingen kan pubbas eller raderas...

[party]


   
SvaraCitera

Jag sitter och skriver på dvdrecensionen av Beck Levande Begravd och tittar runt här och inser att det ju finns en Biorecension av filmen redan, och plötsligt dyker det upp massa frågor hos mig, typ "borde jag läsa eller inte läsa den nu?", "borde jag relatera till den i texten?", "borde jag inrikta denna recension väldigt tydligt på att det är just en dvdfilm, och hur den alltså känns hemma i soffan liksom?"

Hur ska man tänka tycker ni?


   
SvaraCitera

Amy Karlsson:

Hur ska man tänka tycker ni?

Finns det extramaterial på dvd:n? Fokusera i så fall på det.


   
SvaraCitera

Tänkte skriva en liten berättelse om mitt kära flyggymnasium här uppe i småkyliga Arvidsjaur! Ska jag ha klar till helgen tänkte jag!


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:

nns det extramaterial på dvd:n?

Nej, inget extramaterial alls [sad]


   
SvaraCitera

Amy Karlsson:

Nej, inget extramaterial alls

Då tycker jag att du skippar den och koncentrerar dig på att mata material till julkampanjen istället 🙂


   
SvaraCitera

Erik Nahlén:

Då tycker jag att du skippar den och koncentrerar dig på att mata material till julkampanjen istället 🙂

Visst! Ska bli [bigsmile]


   
SvaraCitera

Fick en idé! Bloggar är ju väldigt populärt nu för tiden och det är många ungdomar som läser de. Min idé är att vi gör någon sorts "Veckan som har gått - i bloggvärlden". Skvaller/sammanfattningar om det som har hänt i alla storbloggar. Intriger, nyheter och liknande.


   
SvaraCitera

Hej allihop! Nu när man har skrivit på de här skribentreglerna och så är ju det sista man vill att säga att man kommer vara lite frånvarande, men så är tyvärr fallet den här veckan! Jag har ett stort slutprojekt som ska fulländas nästa söndag, så tills dess kommer jag kippa efter andan. MEN SEN vill jag bidra till jultemat, kanske med någon slags lista över vilka svenska kändisar man skulle vilja se som julvärd? Vore det något? [bigsmile]


   
SvaraCitera

Sophia Olofsson:

någon slags lista över vilka svenska kändisar man skulle vilja se som julvärd? Vore det något?

Grym idé, kör hårt!

Jag hoppas på Fredrik Lindström.


   
SvaraCitera

Nu kommer jag börja skriva igen! Har jobbat till 9 nästan varje dag, men nu är det lugnt ett tag framöver! (Peppar, peppar)


   
SvaraCitera

Jag såg precis att Leslie Nielsen har dött, en av mina absoluta favoritskådespelare. Det hade varit fint att skriva ihop någon liten minnestext. Dock har jag tenta på torsdag och åker sedan bort över helgen. Men om ni inte tycker det blir för sent så skriver jag gärna den till nästa vecka.


   
SvaraCitera

Hej, vill bara hälsa att min text är på g. Bara så ni vet.


   
SvaraCitera