Aviseringar
Rensa alla

Planering: Januari


André Vifot Haas:

Tyvärr verkar den, tillsammans med Whatever Works som jag skulle fått, ha gått förlorad någonstans i postsystemet. [sad]

Fan ta di dära julkorten! Men skicka någon annan om du får någon vettja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kajsa Jonsson:

Men skicka någon annan om du får någon vettja!

Du kan få Sisters (thriller med Cloë Sevigny) eller Tenderness: The intimacy of the kill (thriller med Russel Crowe). Någon som lockar?


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:

Du kan få Sisters (thriller med Cloë Sevigny) eller Tenderness: The intimacy of the kill (thriller med Russel Crowe). Någon som lockar?

Sisters lät bra, skicka den!


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:

Rec: Push: A New Evolution of Superheroes

Är på G!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kajsa Jonsson:

Sisters lät bra, skicka den!

Det fixar vi!

Alexandra Algerydh:

Är på G!

Fint [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk på att det också finns möjlighet att få recensionsexemplar av böcker. Kika in den här tråden [smile]


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:

Rec: New in Town

Dessvärre kommer inte jag att hinna med denna nu i januari: Projektarbeten och uppsatser kommer att ta all min lediga tid. Låter som en dålig ursäkt, men det är nog lika bra, eftersom jag tänker dra en parallell mellan denna film och SAAB-affären (trust me, kommer inte att bli lika långsökt som det låter) och då är det nog bäst om jag avvaktar lite och ser vad som händer med SAAB.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nils Wikner:

Dessvärre kommer inte jag att hinna med denna nu i januari:

Okidoki. Den får hänga med till februariplaneringen då. Kan du lämna ett preliminärt datum på när du kan tänkas ha den klar? [smile]


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:

ett preliminärt datum

Första helgen i Feb?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nils Wikner:

Första helgen i Feb?

Blir kanon det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Lundin:

Perfecto!

Är Ugandatexten på G eller? Om den ska upp på fredag så är det ju snart läge att få upp den för korr [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden raderad från Redaktionen/Planering & Arbetsuppgifter


   
SvaraCitera