kan väl inte ta så lång tid att platta
iofs har jag redan jätteplatt hår, så för att få bort det där naturliga tar dte kanske 5-10 min max. är ju olika för olika hårtyper
Lypsylen:
Något enkelt som man kan fixa lätt hemma en måndagsmorgon.
Du kan ju alltid raka av det. Det lär ju inte växa ut på ett tag heller. enkelt och lätt fixat!
BadAssLezbo:
kan väl inte ta så lång tid att platta
Joo, min vän plattade mitt hår en gång, det tog typ två timmar
Nintendo:
Joo, min vän plattade mitt hår en gång, det tog typ två timmar
har hon väldigt lockigt?
BadAssLezbo:
har hon väldigt lockigt?
Hur är det relevant???
Hon plattade mitt hår och ja, det är ganska tjock och lockigt Trådskaparen kanske också har tjockt och lockigt hår, eftersom hon beskrev det som ett kråkbo
Brzilian blowout
Snälla ni klaga inte över erat hår ahahah jag har afro och nä tänker inte platta varje dag för det tar typ minst två timmar... så jag får helt enkelt stå ut med aphroooo ;D även fast jag hatar det
Nintendo:
Hon plattade mitt hår och ja, det är ganska tjock och lockigt
men tjockt å lockigt ä ju så fint, vill ha det
Nintendo:
Trådskaparen kanske också har tjockt och lockigt hår, eftersom hon beskrev det som ett kråkbo
jo, hon kan ju permanenta det ellr gå upp tidigare på mornarna
Nintendo:
Hur är det relevant???
trodde det stod att du hade plattat din kompis hår
Inge jobbigt alls att platta. Jag har långt hår, plattar det varje morgon, tar ca 10min.
Har sett tjejer platta håret och det ser inte så jobbigt ut!
honolulu:
Fast om du är tråkig och inte är kreativ så förstår jag att du vill ta den säkra vägen ut och inte sticka ut, så ja, kör på det istället.
Det måste väl inte alltid handla om att sticka ut? Hon kanske tycker det är fint med rakt hår.
strykjärn
3 prickar
kamma när det är blött, låt det lufttorka, sov med utsläppt hår.. kanske bara funkar om man redan har rätt rakt hår iofs