Notifications
Clear all

Playstation 3

Topic starter

Berglund:

Jag kommer inte in alls xD

Nu kommer jag inte heller in. Antar att deras servrar är överbelastade. Men det är bara bra att det blir problem NU under betan så fixar dom det tills allt är klart.

Jag spelade bowling här om dagen och biljard med lite folk. Satte mig i parken vid dammen och snackade lite via mic. Det är grymt trevligt faktiskt!
Inatt var det ravefest hahahaha! Nördigt, men roligt.

Berglund:

Little Big Planet, och Resistance 2

Resistance 2 spelade jag hos brorsan, jag tycker det sög! Tyvärr! Håller mig till CoD 4.
Däremot så intresserar Little big planet mig. Vet inte riktigt vad det går ut på dock men det ser gulligt ut. 😀
Varför gillar du det spelet? Vad handlar det om?

Berglund:

Och varför älskar jag mitt Playstation 3?
Det är ett Playstation 3.

Det enda jag ångrar angående mitt plsystation 3 är att jag inte köppte det tidigare!

ReplyQuote

MikaelH:

Jag spelade bowling här om dagen och biljard med lite folk. Satte mig i parken vid dammen och snackade lite via mic. Det är grymt trevligt faktiskt!
Inatt var det ravefest hahahaha! Nördigt, men roligt.

Haha, låter ju rätt roligt 🙂

MikaelH:

Resistance 2 spelade jag hos brorsan, jag tycker det sög! Tyvärr! Håller mig till CoD 4.

Ååååh! NEY! Det knäcker när man väl satt sig in i det! Kärlek hela vägen till botten!

MikaelH:

Däremot så intresserar Little big planet mig. Vet inte riktigt vad det går ut på dock men det ser gulligt ut. 😀
Varför gillar du det spelet? Vad handlar det om?

Se det som ett spel där du ska ta dig igenom olika nivåer, som både spelskaparna och spelarna själva har skapat. Du kan bygga egna nivåer och publicera för att andra ska kunna spela dem. Det som är klart roligast med spelet är när man spelar med några vänner, antingen online eller i samma vardagsrum - Att ta tag i varandra när de tänker hoppa över ett stort stup så båda ramlar ned blir ALDRIG tråkigt xD

MikaelH:

Det enda jag ångrar angående mitt plsystation 3 är att jag inte köppte det tidigare!

Hehe, jag köpte min 40 GB:are precis när de kom, den första fick en firmware-error dock, så den slutade läsa skivor. Webbhallen (<3) gav mig en ny direkt [smile]

ReplyQuote
Topic starter

Galvmeister:

shot em up

Jellybeans:

shoot em up

Vad är det jag hör! Space Invader är ett shoot 'em up.
Ikaruga är ett shoot 'em up. Perfect cherry blossom är ett shoot 'em up.

Förstapersonsskjutare är något helt annat. D:

Image

ReplyQuote
Topic starter

MikaelH:

PLUS, att det kostar att spela online. HAHAHAHA

hehe, lol'd afk

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote