Aviseringar
Rensa alla

POJKVÄN?

Ämnesstartare

SHkid:

Hur gör man, vad gör man?
Hoppas det inte lät för konstigt,

Baader_Meinhof:

Det kommer naturligt, när du är redo [wink]

SvaraCitera

SHkid:

hoppas du inte skrattar, mm , 15 .. [sad]

jojjnes:

Du klarar dig nog bättre utan någon jävel som bara sabbar upp dig och dina tankar...

Magnifying glass:

skaffa kompisar av båda könen under tiden och njut av att skapa din egen identitet och självbild i lugn och ro:)

mycket fin sammanfattning. Du måste veta vem DU är innan du ger dig in i en relation. Visst, de flesta som har pojkvän i ung ålder är "bara" tillsammans. Men man påverkar varandra mer än man tror, och då är det viktigt att du vet någorlunda vart du har dig själv + dina åsikter :> och allt sånt kommer med tiden. So just chillax.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack allihopa, verkligen. Att ni var seriösa, jag har gått och tänkt på det här ett tag. Uppskattas verkligen. [smile]

SvaraCitera
JOZFiN

SHkid:

hoppas du inte skrattar, mm , 15 ..

oroa dig inte.. jag hittade min första riktiga pojkvän först när jag var 16 och ett halvt typ.

ja, halvåret är viktigt, eheheheh.

SvaraCitera
Ämnesstartare

SHkid:

Tack allihopa, verkligen. Att ni var seriösa, jag har gått och tänkt på det här ett tag. Uppskattas verkligen. [smile]

Inga problem

SvaraCitera

SHkid:

hur vet man om man vill vara tillsammans..

Det känner man[smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

SHkid:

Hoppas det inte lät för konstigt,

Man tänker inte på det, och rätt vad det är så händer det. [party] Bättre att tänka att anledningen till att du just nu är ensam är för att du har svårt att hitta någon lika bra som dig själv. Någon som du vill vara med och som gör dig glad.

Känner flera som inte haft förhållanden förrän de gått i den senare delen av gymnasiet eller längre. Och flera som står utan partner och tycker att "alla andra har det så lätt, de träffar folk hela tiden".

Jag hade faktiskt precis ett sånt samtal med en kompis för ett år sen. Han tyckte att alla vi andra konstant blev tillsammans med folk (jag hade själv vid det här tillfället haft två flickvänner på 3 år. Inte ett direkt konstant flöde av partners) och att det var omöjligt för honom att träffa någon. Några veckor efter det samtalet träffade han en tjej. De umgicks och upptäckte att den andre gillade den förste. Snart har de varit tillsammans i ett år.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnifying glass:

så mitt råd är att ta det lugnt och vänta. Om det inte kommer förrän du är 25, låt det ta tid. skaffa kompisar av båda könen under tiden och njut av att skapa din egen identitet och självbild i lugn och ro:)

SvaraCitera

SHkid:

Gå ut, festa, umgås med dina vänner och bli sedd helt enkelt.
Det är oftast inte mkt mer än så du behöver göra i din sits, det är super.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kärlek är som ett par bilnycklar. Man kan leta och leta utan att finna de, men så fort man slutar leta, ligger de där, mitt framför näsan på en. [smile]

SvaraCitera
kachin

15 år? Dude, chillidilla [smile]
är själv 17 bast och inte haft någon pojkvän sen typ lågstadiet när man hade 2-dagars förhållanden med randoms

SvaraCitera