Notifications
Clear all

pojkvänsproblem =(

Topic starter

Suri:

Ja men jag vet inte om jag vågar =( Jag är så rädd att han ska bara lämna mig =(

Är ju han som borde vara rädd att du ska lämna honom egentligen.

Sen ifall detta är nog för att han ska lämna dig, så borde du antingen sätta han på plats, eller helt enkelt lämna honom.

Nollställ allt och säg bara att han inte borde bete sig som han gör... fast på en kanske lite djupare nivå än vad jag säger. ^^

ReplyQuote
Chips

Vissa har större behov att få vara ensamma än andra.
Kort sagt.
Men hänger man knappt med varandra till sist borde man nog börja undra varför man ens är tillsammans.

ReplyQuote
Topic starter

Suri:

som om jag blir sur för att han röker eller nått och berättar att han inte ska göra det för han s hälsas skull så hittar han på nått sätt så att det slutar med att jag ligger i soffan och gråteer då han spelar .. =(

Men herregud, han ska ju inte såra dig, och sen inte bry sig bara för att du bryr dig om honom.

Suri:

Jag är så rädd att han ska bara lämna mig =(

Och lämnar han dig är det hans förlust. Han valde bort dig för att han fixar att ha en relation. Sätt honom på plats, för som jag har förstått det verkar han vara en skitstövel. Sorry, men om han beter sig som du har sagt nu så.. ja.

ReplyQuote

Suri:

liksom han har headset så han hör ju inte om jag säger nått =( kännerm ih utestängd...för han snackar med kompisarna på ventrilo och jag bara sitter själv i soffan tittar på film själv =( oftas

okej.. jag kan bara säga att jag förstår dina känslor. Dock ej hans fel om du har det trassligt hemma och då föredrar å va hon han jämt, då kan det bli "för mycket" och han ej ENDAST vill umgås med dej, hobbys du vet.
Jag tycker endå att du ska ta ett snack med den här killen... är du hos han, du har inget å göra, och han isolerar sej under ett headset i flera timmar.. visst du kollar på film, men ensam:/ det låter int sunt... Verkar lite som att han bara har dej som en leksak..

Suri:

som om jag blir sur för att han röker eller nått och berättar att han inte ska göra det för han s hälsas skull så hittar han på nått sätt så att det slutar med att jag ligger i soffan och gråteer då han spelar .. =(

en sak där.. sluta försöka förändra din partner, iaf när det gäller rökningen.. röker han så röker han, hans grej.. det kräver stark egen viljestyrka för att verkligen SLUTA. Så att gnälla på att han röker är bara att onödigt förvärra er situation nu, då den redan e ganska kass enligt din förklaring..

ReplyQuote
Topic starter

oerfaren:

rökningen

Fast han röker inte han vill bara hålla på med sånt för han tycker att amn ska leva livet...så nu vill han testa olika saker..som att åka ner till amstedam och röka på droger 🙁

ReplyQuote
Topic starter

oerfaren:

Verkar lite som att han bara har dej som en leksak..

Ja jag vet att han inte vill vara med mig i jämt och det förstår jag honom men det är som sakt när han stänger mig uten 🙁 liksom man får ju känslan som du sa att man kanske bara är en leksak 🙁

ReplyQuote

Suri:

Ja jag vet att han inte vill vara med mig i jämt och det förstår jag honom men det är som sakt när han stänger mig uten 🙁 liksom man får ju känslan som du sa att man kanske bara är en leksak 🙁

du får helt enkelt vara lite sträng och säga till han vad du tycker... lev livet du oxå, dvs stick ifrån han å göra "din grej" istället för å sitta å vänta på hans uppmärksamhet i hans rum.
Eller så gör du slut... men det e ju ännu en svår process, och man nu haft ett långvarit förhållande, så känner man sej mer "fast" då man ej vill "förlora" nånting.
Men akta dej för att "finnas till hands när det passar honom", han måste ju vara i förhållande på dina vilkor oxå, du ska ju liksom int behöva sitta å vänta på honom.

Och som sagt... du ska ej lägga dej i hans levnadsvanor, antingen är ni ihop och ni lever som ni vill. Eller så anser du nåt och gör slut med han om du ej vill leva ihop med nån som röker lr drogar.

ReplyQuote

hur länge har ni varit ihop?

ReplyQuote
Topic starter

oerfaren:

hur länge har ni varit ihop?

vi har varit iaf tillsammans i 8-9mån

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote