Notifications
Clear all

Porr!

Topic starter

sincan:

Han kanske är perfekt när det gäller allt annat. Tycker du dömer lite väl hårt[tard]

Spelar väl ingen roll. Hon ska inte behöva stå ut med saker som får henne att må dåligt även om han är superperfekt i alla andra avseenden.

ReplyQuote

ReplyQuote
sincan

isola:

Spelar väl ingen roll. Hon ska inte behöva stå ut med saker som får henne att må dåligt även om han är superperfekt i alla andra avseenden.

Nej det sa jag inte, men han måste väl inte vara ett avskum för det? Bara lite dålig eller något. Ingen är perfekt etc.

ReplyQuote
Topic starter

MakingBelieve:

Vad ska jag göra?

Anledningen till att jag citerade dig S3ON är att jag önskade min kille tänkte likadant..

Nästan 3 år har gått & jag är så långt ifrån beroende man kan komma i dagsläget.. [crazy] Hur som haver, lämna honom så inser han möjligtvis allvaret i det hela! [wink]

ReplyQuote

Om tjejerna lärde sej att knulla 6 dar i väckan och värkligen ta hand om en kille så skulle vi inte bihöva porr

ReplyQuote
Topic starter

leoj123:

Om tjejerna lärde sej att knulla 6 dar i väckan och värkligen ta hand om en kille så skulle vi inte bihöva porr

Kommer ju fortfarande finnas rövhattar som du som ingen vill ligga med iallafall.

ReplyQuote

Ensamvargen:

Kommer ju fortfarande finnas rövhattar som du som ingen vill ligga med iallafall.

[love]

ReplyQuote
Topic starter

leoj123:

Det handlar väl en hel del om att tjejen i fråga ändå skulle vilja det så är det fortfarande samma tjej som igår medan du i porrens värld konsumerar nytt hela tiden, det finns någon gammal, uråldrig gen i oss som tycker det är jävligt gött med att se en ny barm eller vad det nu är hela hela tiden.

När vi levde i hyddor och hade ett fredagsmys baserat på hemslöjdande och barkbröd så var det inget större problem men idag när den lille gossen Gunnar kan klicka sig runt och se tusentals honor som paraderar för honom varje kväll så fuckar (*) det kanske ibland upp hans huvud. Han vill ha nytt hela tiden då det är så jävla bekvämt.

* fyfan vad rolig han är den där dazed [love]

ReplyQuote

Ensamvargen:

Ensamvargen:

Sejer du det så men mej går de ingen nöd på hehehe[wink]

ReplyQuote