tjenare era dårfinkar! nu är det så att jag och min älskade vän här e grymt sugna på att dra till power meet i västerås i morgon, våran chaufför bangade precis ur och vi tänkte höra om det är någon i uppsala eller i närheten som ska dit i morgon och har plats för två st? jag betalar naturligtvis!
tack på förhand/ matilda
Jag bor i västerås;D
Bor i västerås, Fast powermeet är väl främst till för att fjortisar ska få bli uppraggade av gubbar
Armageddon:
Jag bor i västerås;D
å din jävel 🙁 fusk!!
Wanking BC:
Fast powermeet är väl främst till för att fjortisar ska få bli uppraggade av gubbar
Gillar powermeet.
Wanking BC:
Bor i västerås, Fast powermeet är väl främst till för att fjortisar ska få bli uppraggade av gubbar
power meet är till för att kolla på snygga bilar, crusa runt dricka bärs å vara glad, träffa folk över hela världen
Wanking BC:
powermeet är väl främst till för att
Wanking BC:
gubbar
Wanking BC:
ska få bli uppraggade av
Wanking BC:
fjortisar
motorluder är vad de är
Fy fan:
Gillar powermeet.
Go get 'em tiger
rocka_billy:
power meet är till för att kolla på snygga bilar, crusa runt dricka bärs å vara glad, träffa folk över hela världen
Det brukar låta så!
Budolicious:
motorluder är vad de är
Skulle viljat åka till power meet men jag jobbar långdag idag och imorgon =/
KamikazeTomten:
Skulle viljat åka till power meet men jag jobbar långdag idag och imorgon =/
okej jobbigt de. men de håller på tills söndag 😀 så du har lördag och söndag på dig!!
Budolicious:
motorluder är vad de är
döm inte alla efter en kant va 😉
rocka_billy:
okej jobbigt de. men de håller på tills söndag 😀 så du har lördag och söndag på dig!!
Va, slutar det inte på lördagen?
Japp, det slutar redan på lördag men festligheterna/supandet på camping/fina bilar ute och rullar osv. lär nog fortsätta in på söndagsmorgonen.
Jag var där en stund igår efter jobbet och tänkte nog snubbla dit en sväng idag el. imorrn med en öl i näven också.
fy fan vilket drag jag minns inte ett skit
Tråden låst på grund av inaktivitet