Aviseringar
Rensa alla

Prata med tjejer


Ämnesstartare

Hur börjar ni prata med någon ni är intresserade utav men känner inte? Jag har kommit i detta problem, det är en tjej som jag vill så gärna lära känna men vet inte riktigt hur jag ska ta mig till.


   
Citera

Kalle_lars:
Hur börjar ni prata med någon ni är intresserade utav men känner inte? Jag har kommit i detta problem, det är en tjej som jag vill så gärna lära känna men vet inte riktigt hur jag ska ta mig till.

detta problemet är nog ganska vanligt bland killar iallafall för mig om man är blyg


   
SvaraCitera

Jag har ingen aning. Jag brukar bara försöka undvika det hela, för let's face it: jag behöver ingen flickvän även om jag gärna skulle vilja ha en.

Annars så brukar jag tänka för mig själv att det inte hade tjänat nåt till eftersom ingen tjej skulle gilla mig ändå, att det är rent önsketänkande att jag skulle vara tillsammans med en tjej.

Så aa, jag är negativ och om du är det också så är du inte ensam i alla fall 🙂


   
SvaraCitera

Jag brukar bara säga något random. Man får inte vara tråkig och trevlig och börja med ett hej vem är du utan typ hej vill du ligga eller hej vill lära känna dig ska vi gå hem till mig och se film.


   
SvaraCitera

darkandobscure: Man får inte vara tråkig och trevlig och börja med ett hej vem är du utan typ hej vill du ligga eller hej vill lära känna dig ska vi gå hem till mig och se film.

how's that working out for you


   
SvaraCitera

Tickstart:

how's that working out for you

not good but im still trying


   
SvaraCitera

darkandobscure:

not good but im still trying

nog för att man ej ska vara tråkig men, man får ju "checka vibet" eller nåt, se vad som passar sig


   
SvaraCitera

Tickstart:

nog för att man ej ska vara tråkig men, man får ju "checka vibet" eller nåt, se vad som passar sig

Jag kan inte se sånt. Jag kör bara på.


   
SvaraCitera
b1son

fråga om dom gillar star trek


   
SvaraCitera

Kalle_lars:
Hur börjar ni prata med någon ni är intresserade utav men känner inte? Jag har kommit i detta problem, det är en tjej som jag vill så gärna lära känna men vet inte riktigt hur jag ska ta mig till.

om du är över 18 så drick lite alkohol så  går nog snacket ingång ska du seBlink


   
SvaraCitera

Först va med dina vänner o hennes vänner sedan efter några gånger kan ni börja hänga ensamma o tillslut leder de till hanky panky:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snällasvara:
Först va med dina vänner o hennes vänner sedan efter några gånger kan ni börja hänga ensamma o tillslut leder de till hanky panky:)

Hur gör man det då? Tack för att du är det första någolunda seriösa svaret :p


   
SvaraCitera