varför ljuger alla om att de skulle vara chili om de var en krydda
payphonepimp:
varför ljuger alla om att de skulle vara chili om de var en krydda
haha, honung då? Gör det dig gladare?
Min ålder: 21
Här bor jag: 170
Sysselsättning (studier, arbete t ex): lingvistikkandidat
Fyra ord som beskriver mig: udda, cynisk, självupptagen, kär
Detta gör jag helst på fritiden: hänga med terror, utforska musik, göra musik, äta för mycket mat, lära mig skit
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: annat än viktiga människor skulle jag göra ett helhjärtat försök med mina datorer och externa hårddiskar, jag planerar inte att lämna hundratals gb musik åt lite eld
Om jag var en krydda så skulle jag vara: svartpeppar
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: "om jag hade en kuk här skulle pungkulorna blockera min syn"
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: что ж вы зори росные утром в кровь багрянитесь
Tre grejer jag inte klarar mig utan: mat, tjej, musik
Min första kändiscrush: cremia från ocarina of time, jag hade aldrig några andra
Det äckligaste jag vet: valnötter
Mitt sämsta resminne: alla teaterbesök
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: hades
Astrid Lindgrens bästa saga är: idk
Min favoritårstid är: sensommar
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: onyx - bichasbootleguz
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: zymba
Jag var som lyckligast när: jag och terror delade alla små fönster i vår jobbhetsiga sommar med varandra
Mina framtidsdrömmar är: att driva ett crackimperium
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: för det mesta en massa oanständigt
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: terror
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: stå i terrors skugga och vara dryg
terrormat:
😀 kan tänka mig
13-åriga snaggade payphone med cuts i ögonbrynet, bling i örat och baggy jeans, på en artsy dansföreställning med skådespel
SKULLE INTE TRO DET
Tillåt mig att introducera mig
jag är en man av rikedomar och smak
Min ålder: 21
Här bor jag: Malmö
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Studerar Spelutveckling på Malmö Högskola, Producerar musik, gamer
Fyra ord som beskriver mig: Konstig, social, festgalen och vänlig
Detta gör jag helst på fritiden: Kodar eller producerar musik
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Min dator
Om jag var en krydda så skulle jag vara: Habanero
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: There is no question that a part of me will forever be upon that mountain dead as my brothers died.
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: Japandroids - Young Hearts Spark Fire
Tre grejer jag inte klarar mig utan: Dator, internet, vänner
Min första kändiscrush: Kate Beckinsale
Det äckligaste jag vet: Lukta svett
Mitt sämsta resminne: Från Uppsala till skåne, halsfluss, öroninflammation och ett 30 grader varmt tåg...
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Musse Pigg
Astrid Lindgrens bästa saga är: pippi långstrump
Min favoritårstid är: Sommar
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: Deadmau5 - Raise Your Weapon
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: zymba
Jag var som lyckligast när: Jag kom över en del onda minnen i mitt liv
Mina framtidsdrömmar är: att bli spelutvecklare och att turnera världen med min musik
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Programmera, plugga matematik i skolan och Producera musk hemma.
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: För länge sedan var det, närmare bestämt var det år 2006 jag var en liten pojkvasker som hörde från sin äldre broder om en webbsida som hette ungdomar.se
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: Tycker om detta community och jag saknade det lite, därför omregistrerade jag igen!
Min ålder: 16.
Här bor jag: Dryga mitten av Sverige.
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Pluggar på sam-beteende på gymnasiet första året.
Detta gör jag helst på fritiden: Träffar vänner, ser på film, fotograferar, åker runt.
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Min hund.
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: Riptide - Vance joy
Tre grejer jag inte klarar mig utan: (Bortsett från det livsnödvändiga så) kamera, musik, vänner.
Mitt sämsta resminne: Var i Egypten och blev magsjuk och var det under hela resan vilket inte var roligt.
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Alice i underlandet kanske.
Astrid Lindgrens bästa saga är: Allra käraste syster.
Min favoritårstid är: Slutet av sommaren.
Jag var som lyckligast när: Jag var liten och allt var som det ska.
Mina framtidsdrömmar är: Arbeta inom psykologi kanske som psykolog eller något inom kriminalitet, framsteg inom fotografering vore ett plus. Resa runt i världen, se nya saker.
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Skola, plugg, vänner, cross, film, sova.
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Vid någon sökning på google.
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: Brist på annat att göra.
Vad kul med frågor!
Min ålder: 18
Här bor jag: Gööööteborg.
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Studerar, tredje året på gymnasiet, wohooo.
Fyra ord som beskriver mig: Lat, flummig, glad och sprallig
Detta gör jag helst på fritiden: Är mest hemma och gör något kul eller så slappar jag bara. Om jag orkar och vill så går jag ut på stan eller nåt.
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Allt värdefullt jag kan få tag på.
Om jag var en krydda så skulle jag vara: Citronpeppar!
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: "Life is good"
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: Någonting enkelt, haha!
Tre grejer jag inte klarar mig utan: Mobil, kläder, spegel.
Min första kändiscrush: Chris Evans och kommer alltid att vara!
Det äckligaste jag vet: Tuggummin under bänkar, spott på marken och allt sånt äckligt och kladdigt.
Mitt sämsta resminne: Har ingen aning, tror inte det har hänt nåt dåligt. Brukar ju inte resa eller så.
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Kalle Anka.
Astrid Lindgrens bästa saga är: Karlsson på taket.
Min favoritårstid är: Vår.
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: Lana Del Rey - We are born to die
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: Vet inte.
Jag var som lyckligast när: Jag fick mitt första husdjur, kanske?
Mina framtidsdrömmar är: Skaffa familj, ha ett bra jobb med bra lön.
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Dagar - Skola Nätter - Sover såklart eller så håller jag på med mobilen tills jag somnar om.
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Gooogle.
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: Eftersom nån jag känner har det också och så hade jag tittat runt en del på vad man kan göra. Forumet tilltalade mig nog mest.