Aviseringar
Rensa alla

Presentera dig!

tla:
Min ålder: 20, to old for this 

du är inte för gammal för detta om du sporadically blandar in english in your posts på forum

SvaraCitera
Ämnesstartare

tla: 20, to old for this

du skulle typ va' yngst på träffarna

SvaraCitera
Ämnesstartare

tla:
Det äckligaste jag vet: Grillkrydda

mm det äckligaste du vet är en totalt standard blandning av generiskt goda grejer som salt, lök, vitlök, peppar och chili, plus smakförstärkare och lite socker. LOL

!=="?!?

SvaraCitera
tla
 tla

payphonepimp: du är inte för gammal för detta om du sporadically blandar in english in your posts på forum

Gamlefarbror Pastill: mm det äckligaste du vet är en totalt standard blandning av generiskt goda grejer som salt, lök, vitlök, peppar och chili, plus smakförstärkare och lite socker. LOL

Hade nästan glömt hur genuint trevlig stämningen är här. Särskilt när man kommer tillbaka relativt anonym. LET´S SÄTTA THIS BITCH AND HER SVENGELSKA PÅ PLATS!!!!!!!!! Kamratuppfostran när den är som bäst

SvaraCitera
Ämnesstartare

tla:

Hade nästan glömt hur genuint trevlig stämningen är här. Särskilt när man kommer tillbaka relativt anonym. LET´S SÄTTA THIS BITCH AND HER SVENGELSKA PÅ PLATS!!!!!!!!! Kamratuppfostran när den är som bäst

chilla jag är bara en mupp som gjort d till mitt Cause att motarbeta det irrationella grillkryddshat som blir allt vanligare

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:

chilla jag är bara en mupp som gjort d till mitt Cause att motarbeta det irrationella grillkryddshat som blir allt vanligare

gillar du Aromat då också en god krydda?

SvaraCitera
tla
 tla

Gamlefarbror Pastill: chilla jag är bara en mupp som gjort d till mitt Cause att motarbeta det irrationella grillkryddshat som blir allt vanligare

Och jag är en av de hatfulla som tänker besegra detta otyg! Död åt köttgrytor, såser, biffar och gratänger smaksatta med giftet!  

SvaraCitera
Ämnesstartare

tla:

Och jag är en av de hatfulla som tänker besegra detta otyg! Död åt köttgrytor, såser, biffar och gratänger smaksatta med giftet!  

allt detta hat gynnar bara grillkryddan

SvaraCitera
tla
 tla

Gamlefarbror Pastill: allt detta hat gynnar bara grillkryddan

Lägg ner. Det är din förbannade plikt att samarbeta för att utesluta gk ur kryddskåpet

SvaraCitera
Ämnesstartare

tla:

Lägg ner. Det är din förbannade plikt att samarbeta för att utesluta gk från kryddskåpet

att negligera gk's väljarkår är rent och skärt klassförakt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:

att negligera gk's väljarkår är rent och skärt klassförakt

har du testat göra egen Grillkrydda?

SvaraCitera
tla
 tla

Gamlefarbror Pastill: att negligera gk's väljarkår är rent och skärt klassförakt

Alla vet inte vad som är bäst för dem. De som föredrar gk saknar helt och hållet eftergymnasial utbildning. Man bör inte få krydda utan eftergymnasial utbildning. 

SvaraCitera

Ja det var tyvärr sant... 

SvaraCitera

BringMeTaco:

Oj :0
Var det sant? ;(

Ja det är tyvärr sant.. =( 

SvaraCitera

Johanna123:

Ja det är tyvärr sant.. =( 

Fan vad hemskt 🙁 🙁

SvaraCitera