tla:
Min ålder: 20, to old for this
du är inte för gammal för detta om du sporadically blandar in english in your posts på forum
tla:
Det äckligaste jag vet: Grillkrydda
mm det äckligaste du vet är en totalt standard blandning av generiskt goda grejer som salt, lök, vitlök, peppar och chili, plus smakförstärkare och lite socker. LOL
!=="?!?
payphonepimp: du är inte för gammal för detta om du sporadically blandar in english in your posts på forum
Gamlefarbror Pastill: mm det äckligaste du vet är en totalt standard blandning av generiskt goda grejer som salt, lök, vitlök, peppar och chili, plus smakförstärkare och lite socker. LOL
Hade nästan glömt hur genuint trevlig stämningen är här. Särskilt när man kommer tillbaka relativt anonym. LET´S SÄTTA THIS BITCH AND HER SVENGELSKA PÅ PLATS!!!!!!!!! Kamratuppfostran när den är som bäst
tla:
Hade nästan glömt hur genuint trevlig stämningen är här. Särskilt när man kommer tillbaka relativt anonym. LET´S SÄTTA THIS BITCH AND HER SVENGELSKA PÅ PLATS!!!!!!!!! Kamratuppfostran när den är som bäst
chilla jag är bara en mupp som gjort d till mitt Cause att motarbeta det irrationella grillkryddshat som blir allt vanligare
chilla jag är bara en mupp som gjort d till mitt Cause att motarbeta det irrationella grillkryddshat som blir allt vanligare
gillar du Aromat då också en god krydda?
Gamlefarbror Pastill: chilla jag är bara en mupp som gjort d till mitt Cause att motarbeta det irrationella grillkryddshat som blir allt vanligare
Och jag är en av de hatfulla som tänker besegra detta otyg! Död åt köttgrytor, såser, biffar och gratänger smaksatta med giftet!
tla:
Och jag är en av de hatfulla som tänker besegra detta otyg! Död åt köttgrytor, såser, biffar och gratänger smaksatta med giftet!
allt detta hat gynnar bara grillkryddan
Gamlefarbror Pastill: allt detta hat gynnar bara grillkryddan
Lägg ner. Det är din förbannade plikt att samarbeta för att utesluta gk ur kryddskåpet
tla:
Lägg ner. Det är din förbannade plikt att samarbeta för att utesluta gk från kryddskåpet
att negligera gk's väljarkår är rent och skärt klassförakt
att negligera gk's väljarkår är rent och skärt klassförakt
har du testat göra egen Grillkrydda?
Gamlefarbror Pastill: att negligera gk's väljarkår är rent och skärt klassförakt
Alla vet inte vad som är bäst för dem. De som föredrar gk saknar helt och hållet eftergymnasial utbildning. Man bör inte få krydda utan eftergymnasial utbildning.
Ja det var tyvärr sant...