okej 19 sidor senare. fick kämpa för att hålla seriös ton lol, vsg:
Min ålder: 20-nånting
Här bor jag: swe
Sysselsättning (studier, arbete t ex): stud
Fyra ord som beskriver mig: underhållande snäll glad reflekterande
Detta gör jag helst på fritiden: äter (fotar, tränar, dansar)
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: mobil (hade ej hunnit tänka dator/kamera)
Om jag var en krydda så skulle jag vara: chili. eller svartpeppar.
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: smoke weed everyday. nä men, eh. yolo? FAN vet inte.
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: något utan för höga noter
Tre grejer jag inte klarar mig utan: mat, musik, kram
Min första kändiscrush: HARRY POTTER
Det äckligaste jag vet: spindlar
Mitt sämsta resminne: haha, när vi var i new york, kommer fram till manhattan kl 22 och ba aha, snubben vi ska bo hos existerar inte. men det löste sig.
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: yasmin, kanske. hon e cool.
Astrid Lindgrens bästa saga är: gillar mio min mio (och pippi och bullerbyn).
Min favoritårstid är: vår
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: någon positiv, får återkomma
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: alla e ju typ mina polers, puss
Jag var som lyckligast när: jag strosade på manhattans gator, dagtid som nattetid
Mina framtidsdrömmar är: att nå ut till många.
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: oj va. för tillfället är det vardagen som tar upp mina dagar och nätter.
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: ville ha fusk på nationella provet i högstadiet hahaha. och jag fick det, så jag återkom. det som fick mig att stanna var en söt pojke.
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: se ovan.
honolulu: ville ha fusk på nationella provet i högstadiet hahaha
hur gick det för dig :p?
Här bor jag:
Stockholm
Sysselsättning (studier, arbete t ex):
4 jobb, studerar drama samt juridik på SU.
Fyra ord som beskriver mig:
enligt personen jag ligger med; riktigt svårt att mostå
Detta gör jag helst på fritiden:
är det jobbigt om jag skriver ''ha sex''? Nej men.. det och jobba.
Om jag var en krydda så skulle jag vara:
chilli. minus i. alltså chill.
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga:
Man sjunger bara i duschen.
Tre grejer jag inte klarar mig utan:
sex, jobb, alkohol.
Min första kändiscrush:
men vadå..? Är det ens en fråga? Hade inte alla markoolio eller ted gärdestad på den?
Det äckligaste jag vet:
Personer som under tjafs ska försöka att vara överlägsna intellektuellt genom att prata med så akademiska ord som möjligt.
Mitt sämsta resminne:
Hmm.. reser aldrig. Om vi nu tänker inrikes så taxi resan på nyår med ligget - blev väldigt intressant då jag vaknade upp hos ligget och mindes allt utom själva resan. Tog ett par dagar innan jag började minnas.
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med:
Alice i underlandet. Alternativt trassel, då jag ser ut ungefär som en trasslig liten hårboll (notera; hår endast på huvudet) när jag vaknar. Eller Elsa från frost, jag menar.. hallå någon måste ha noterat att de killar jag dejtar endast resulterar i sex. Sen får de fanimej dra. Cold.
Min favoritårstid är:
Vintern. Iallafall om man har en mysig liten herre i stickade kläder som sitter o spelar gitarr med lite varm choklad å en brasa. Bara skojar, inga stickade kläder. Inga stickade kläder överhuvudtaget.
Väldigt jobbigt med vinter när man är bakfull, kommer ut från någon mörk deprimerande lägenhet ut till det vita. Stackars huvud.
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning:
Hmm.. nja. Alltså ska nog spela in när jag säger ''fight the power! Jag försökte åtminstone.''
så får vi typ ha inbyggda högtalare i kistan så att alla tror att jag är något slags magiskt lik.
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast:
Ja, alltså. Jag är ju då inte moderat. Och jag har ju då bara varit medlem sen igår 🙂
Jag var som lyckligast när:
orphan black säsong 2 kom ut.
Mina framtidsdrömmar är:
röka cigarr vid en mysko pool, med en mysko snygg herre och en mysko butler. Nejmen, en kubansk cigarr med ett glas framför en mysig brasa tillsammans med någon härlig person! Sex är obligatoriskt efter.
Såhär tillbringas mina dagar och nätter:
Jobba, dricka, plugga, dricka, jobba, äta något, jobba lite, umgås med vänner, leva livet lite, plugga och sen kanske dricka lite till
Såhär hittade jag till Ungdomar.se:
Internet, den där förbannade flugan
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se:
Finns inget bättre än att testa något nytt, både i sängen och utanför.
Fkpaw:
hur gick det för dig :p?
haha det minns jag inte, tror det gick rätt bra. fusket var att jag ville ha tillgång till en av texterna som jag inte riktigt hade förstått när jag läste den och någon hade tjuvfotat och lagt upp. den diskuterades i tråden. minns att den handlade om en ödla (?).
så jävla selektivt minne alltså..
Namnanvänt:
Har du någon kontakt med honom idag?
nix, det var längesen
ja fuck, vad tjänar du, 120000/mån?
Asså kan vara max 6 dagar på alla 4 olika jobb/månad
Har inget bättre för mig
Min ålder: 20
Här bor jag: Västmanland
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Jobbar inom daglig verksamhet på ett ställe 4 timmar, ska förmodligen söka till Aspergers folkhögskola leva bo växa i höst
Fyra ord som beskriver mig: Simply Awesome Super duper
Detta gör jag helst på fritiden: kampsport, Mixed martial arts, SW och Bjj, Spelar, lyssnar på Eminem
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Har inget direkt värdefullt, familjen det absolut sista.
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: Spread love för att det är lättare att få jobb och sånt med den än att ha nåt annat annars skulle jag tagit fuck her right in the pussy lr nåt sånt typ
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: Total Eclipse of the Heart
Tre grejer jag inte klarar mig utan: En dator, tandborste och en säng vorre nice, sen klarar jag mig
Första kändisen du såg upp till: Alessandro Del Piero
Det äckligaste jag vet: Instängda människor
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Jack Sparrow
Astrid Lindgrens bästa saga är: Pippi långstrump lätt
Min favoritårstid är: Har ingen favoritårstid men älskar hårt regn utan åska
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: Eminem - Not Afraid
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: watch?v=Cst3Zy5RWNQ
Jag var som lyckligast när: Har inget jag kan komma på mitt sådär på rak banan
Mina framtidsdrömmar är: Jobba med nåt som jag trivs med och tycker är kul samtidigt som jag kan göra pengar nog att leva ett normalt liv i en lägenhet, betala hyra, mat osv, jag nöjer mig med det
Såhär tillbringas mina dagar och nätter:
Går upp sätter mig vid datan, loggar in på ungdomar.se, Facebook och YouTube, sätter på Playstation 4:at, kör en match NBA2k15, switchar till datorn en stund repeat
Två timmar efter går jag och lagar mat varierar mellan Korv , Bacon och Köttbullar men alltid makaroner
Går tillbaka till datorn, samma sak där, UM, FB, YT och PS4
Vid halv 9 Åker ja till Willys, Köper Cola och Pringles
Sen kör jag vidare tills 5, duschar, kollar film och går och lägger mig ( om jag inte har nåt möte eller något sådant viktigt, då förändras alla rutiner
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: hitta stöd och svar
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: Mycket hets och hat emot islam och muslimer på Forumet som fortfarande håller på och piskas upp av UM-ledningen, så gjorde ett konto mn123456789 för att få skapa en tråd angående detta "varför detta hat emot islam" vilket jag innerligt ångrar för att nu är jag fast.
honolulu:
Alltså HUR? 4 jobb..
Väljer egna arbetstider på ena jobbet, 2 av de andra sköter jag hemifrån via mail samt telefon (sen lite möten osv. dock kommer jag under 5v behöva spendera varje lediga stund med alla kollegor .. Så är ett jobba hemifrån 3 månader, spendera 5v med kollegor, jobba hemifrån 5 månader. Sen repeeeat!)
Sen 4e jobbet är helger, röda dagar, klämdagar etc 🙂
Tickstart:
ja fuck, vad tjänar du, 120000/mån?
Nja, ena jobbet resulterar i 25% av vad bolaget får in och det sker efter ett par månader. Svårt att förklara 😛 Jobb nr. 2 = 10% av de jag jobbar för, vad de får in. Så ser i princip att hålla deras bankkonton feta genom att ordna b.la spelningar, gig, event etc åt de så får jag ihop 10% av deras löner. Helt ok.
Sen 3 respektive 4e jobbet ligger på 150,-/h å då bestämmer jag själv när jag jobbar samt hur mycket.
Ja alltså vi kan ju då bara komma överens om att jag nog är en av de personer som kan le den 25e utan ångest över betalning av räkningar etc.
Hard work leads to roligt bankkonto my friends!
dunderh är otrlolig +_+
kakakaka:
Asså kan vara max 6 dagar på alla 4 olika jobb/månad
2 utav jobben kräver ingen direkt närvaro, utan är mer mail & tele 🙂
Tycker om att folk blir chockade över 4 jobb. Har en vän som driver 2 företag och jobbar på tot 5 eller om de var 6 jobb (exkl. de företag han driver.) Trust me, finns folk som är värre