Bjergsen.v2:
Du är 23? Ingen ungdom, avregistrera dig...
Sluta vara så exkluderande 🙁
Det viktigaste är att man identifierar sig som ungdom
Ruttenfisk:
Sluta vara så exkluderande 🙁
Det viktigaste är att man identifierar sig som ungdom
Ja hallå. Vidga normerna, bjergsen.
rotorblad:
Ja hallå. Vidga normerna, bjergsen.
Jo visst men poängen med ungdommar.se är att ungdomar ska få diskutera och sådant. Han är en vuxen film, han borde snarare vara inne på familieliv eller flashback forum...
lystringlystring vi har en vuxenfilm på forumet
Jisses, vuxenfilm låter visserligen illa...
F ö kul att komma hit och försöka avhysa. : DD
Naej, nu är åldersfascimen här, röven också!
Stäkaren:
Det är alltså du som är UMs nya antagonist
Vet fan inte vad det är för någonting men jag bryr mig inte heller, bry dig inte att svara på detta eftersom jag kommer ej att svara mer på dina frågor.
Bjergsen.v2:
Vet fan inte vad det är för någonting men jag bryr mig inte heller, bry dig inte att svara på detta eftersom jag kommer ej att svara mer på dina frågor.
En rebell...jag brukade vara som du
...
Then I took an arrow to the knee.
Stäkaren:
En rebell...jag brukade vara som du...
Then I took an arrow to the knee.
ok sorry för att jag sa du inte var en ungdom innan. Detta är en sida för ungdomar inte barn, använd familieliv lille vän.
Bjergsen.v2:
ok sorry för att jag sa du inte var en ungdom innan. Detta är en sida för ungdomar inte barn, använd familieliv lille vän.
Om jag inte är en ungdom varför kallar du mig då lille vän? Låter lite motsägelsefullt tycker jag. Dessutom kan jag betala ungdomsrabatt på Gotlandsfärjan tills jag fyllt 26 så ur det hänseendet är jag nog en ungdom.
Och förresten, det heter forum och expertstöd. Experter är just de som varit med länge och de skulle inte heller klassas som ungdomar isåfall.
Bjergsen.v2:
Är familjeliv för barn?