Min ålder: 17
Här bor jag: Malmö
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Studerar teknik
Fyra ord som beskriver mig: omtänktsam, trevlig, mogen och rolig
Detta gör jag helst på fritiden: Spelar datorspel. Overwatch, league of legends eller hearthstone.
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Mig själv
Om jag var en krydda så skulle jag vara: Peppar
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: I like cute things
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: CALL ME BABY
Tre grejer jag inte klarar mig utan: Mobil, dator och min bästis xo
Min första kändiscrush: Jake Paul (SKojar hHAHHA) Det är "Nick Horton".
Det äckligaste jag vet: Homofober 🙁
Mitt sämsta resminne: Minns ej
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Prins Eric
Astrid Lindgrens bästa saga är: Pippi longstrump
Min favoritårstid är: Sommaren 😀
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: "up my fucking ass"
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: Vet inga typ
Jag var som lyckligast när: Om jag vore hittat en bra kille 🙂
Mina framtidsdrömmar är: Leva fritt och med en kille som jag kan känna mig lycklig med
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Mat och sömn och spelande 😀
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Letade efter killar men ja
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: Letade efter killar egentligen 😛
Min ålder: 16
Här bor jag: Danmark (innan i Helsingborg)
Sysselsättning (studier, arbete t ex): skola, spelar klarinett i orkester
Fyra ord som beskriver mig:
glad, nyfiken, snäll, (lite) blyg (även om det börjar bli bättre)
Detta gör jag helst på fritiden:
spelar klarinett eller tittar på dokumentärer om klimatfrågorna (vilket jag är intresserad av)
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda:
min familj
Om jag var en krydda så skulle jag vara: jag vet faktiskt inte för jag kan inte så många kryddor
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: jag vet inte
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: we are the world
Tre grejer jag inte klarar mig utan: min cykel, mobil, min klarinett
Min första kändiscrush: vet ej
Det äckligaste jag vet: lukten av bensin och bajs
Mitt sämsta resminne: när jag var med min mamma och syster i Australien och det kröp in en stor spindel i vårt hotellrum, jag var typ fyra och har varit lite rädd för spindlar sen dess...
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: rädsla eller vad han hette i insidan ut tror jag eller är det Disney?
Astrid Lindgrens bästa saga är: pippi
Min favoritårstid är: vår
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: Sound og silence
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: vet inte reggade typ nyss haha
Jag var som lyckligast när: vet inte, men jag är som lyckligast när jag är ute och reser
Mina framtidsdrömmar är: jag vet inte men jag älskar ju att resa, kanske cykla någonstans typ Italien men jag kanske inte skulle orka, samma sak är det med mina bergsbestigningsdrömmar. Jag vill också fortsätta spela i orkester.
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: jag cyklar till skolan, kommer hem, äter, tränar lite klarinett, spelat xbox och sen händer inte så mycket mer
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: jag letade efter ett svenskt forum och hittade hit, jag älskar ju Danmark men saknar Sverige litegrann
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: jag vet inte men jag tror att det kan bli kul här och jag har fortfarande kontakt med Sverige då
Här bor jag: Stockholm
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Skolan, annars dator/tv
Fyra ord som beskriver mig: Glad, snäll, laidback, kan inte säga något mer.
Detta gör jag helst på fritiden: Sitter vid datorn
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Dator. Den har jag lagt extremt mycket pengar på och har även ovärderlig "content" på hårddisken
Om jag var en krydda så skulle jag vara: Kanel
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: Bra folk föds till AIK:are
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: vet ej
Tre grejer jag inte klarar mig utan: Familj, internet och vänner
Min första kändiscrush: Jag ville gifta mig med Elin Lanto när jag var typ 7 år.
Det äckligaste jag vet: Svamp
Mitt sämsta resminne: Mitt plan var försenat så fick sitta på flygplatsen i 18 timmar och vänta. Lite mysigt var det ändå för gillar stämningen på flygplatser men det var ändå drygt.
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Ior från Nalle Puh
Astrid Lindgrens bästa saga är: vet inte
Min favoritårstid är: Sommar
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: High way to hell (ACDC)
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: ingen aning
Jag var som lyckligast när: Jag hade min sista dag på min praktik som sög röv och skulle åka utomlands samma dag. Var en riktigt skön känsla när man gick hem!
Mina framtidsdrömmar är: Att bilda och ha en bra familj!
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Dagar= skola. Nätter= sova eller sitta vid datorn
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Vet ärligt inte
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: Läste massa trådar och tänkte till slut att jag kunde lika gärna regga ett eget konto för skojs skull
Urskogen:
Kan du inte skriva att du ska bli rappare och lägga till någonting om aktier också. Du glömde ju lägga till att du ska bli "entreprenör" med.
haha, Du har redan nämt det
Min ålder: 16 men fyller 17 om 2 månader
Här bor jag: Mölndal/göteborg
Sysselsättning (studier, arbete tex): inget ljust nu började inte på gymmansiet pgr av olika anledningar men ska snart börja praktik på förhoppningsvis hunddagis
Fyra ord som beskriver mig: snäll ärlig lat hundnörd
Detta gör jag helst på fritiden: tränar min hund och promenerar =)
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: min hund och familj
Om jag var en krydda så skulle jag vara: chilli krydda
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: fuck cancer
Tre grejer jag inte klarar mig utan: min hund musik och nära & kära
Det äckligaste jag vet: nasister och homofober
Mitt sämsta resminne: när vi va på Mallorca i somras och vi hade bokat ett hotell rum som va fyra stjärnigt fast det läkte ur toaletten och och hotell rummet va slitet
Astrid Lindgrens bästa saga är: Ronja rövardotter?
Min favoritårstid är: hösten
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: say something
Jag var som lyckligast när: när jag va liten
Mina framtidsdrömmar är: att jobba med hundar och skaffa ett förhållande
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: promenader film cykla musik
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: googlade om bisexuella tonåringar
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: för att kunna chatta med andra ungdomar
Min ålder:13
Sysselsättning (studier, arbete t ex):7an
Fyra ord som beskriver mig:??
Detta gör jag helst på fritiden:karate och är med kompisar
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda:familjen
Om jag var en krydda så skulle jag vara:oregano
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara:God is good
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga:oceans away
Tre grejer jag inte klarar mig utan:Gud, venner och musik
Min första kändiscrush:Showen Mendes
Det äckligaste jag vet:ketchup
Mitt sämsta resminne:??
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med:
Astrid Lindgrens bästa saga är:Kalle Blomqvist
Min favoritårstid är:vår
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning:dansing queen
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast:har ingen
Jag var som lyckligast när:jag var på ett läger
Mina framtidsdrömmar är:har många
Min ålder: 13
Här bor jag: bollebygd
Fyra ord som beskriver mig: snäll, rolig, omtänksam, bryr sig om andra.
Detta gör jag helst på fritiden: är med vänner
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Min familj
Om jag var en krydda så skulle jag vara: Aromat
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: Be yourself
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: Make you believe in love
Tre grejer jag inte klarar mig utan: min mobil, smink, mina vänner
Min första kändiscrush: Martinus Gunnarsen
Det äckligaste jag vet: koldolmar
Mitt sämsta resminne: vet inte
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Elsa
Astrid Lindgrens bästa saga är: Pippi långstrump
Min favoritårstid är: sommar
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: Du är alltid en del utav mig
Jag var som lyckligast när: när jag gör saker jag älskar
Mina framtidsdrömmar är: inte bli kändis
Min ålder: Född 2003
Här bor jag: På Öland, Borgholm
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Skola just nu, men får se vad jag gör senare.
Fyra ord som beskriver mig: Galen, Omtänksam (Om man lär känna mig), Dryg och Sportnörd.
Detta gör jag helst på fritiden: Jag spelar helst fotboll men när jag inte gör det så gillar jag väl helst vara hemma och spela spel på min dator.
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Jäävligt svår fråga, finns många som jag skulle rädda i en brand men vet inte inom familjen.
Om jag var en krydda så skulle jag vara: Curry
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: "Allt är möjligt"
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: "Jag och min far" Olle Ljungström
Tre grejer jag inte klarar mig utan: Jaaa, för att vara lite roolig såå, Vatten, Mat och luft. hah nu var jag rolig va? 😀
Min första kändiscrush: Kommer fan inte ihåg
Det äckligaste jag vet: Lakrits.
Mitt sämsta resminne: Joo,jag reste en gång till Stockholm, och jag och min familj skulle på Gröna Lund, jag älskar att åka karuseller men jag åkte absolut ingenting, jag fattade inte varför jag inte gjorde det men när jag stog i kön så kände jag ba att jag var tvungen att ta mig där ifrån. 😛
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Kalle Anka
Astrid Lindgrens bästa saga är: Pippi Långstrump.
Min favoritårstid är: Sommar
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: "Hejdå" sången i Nalle har ett stort blått hus.
Jag var som lyckligast när: Har aldrig varit liksom lycklig, jag har inte haft ett dåligt liv hittils men jag känner att "lycklig" har jag inte blivit ännu! 🙂
Mina framtidsdrömmar är: Jag vill verkligen bli fotbolls proffs som varenda kille men jag skulle också vilja bli DEA Agent och slåss mot knarket i Amerika.
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Jag sitter mest vid datorn om dagarna och på nätterna så ligger jag i min säng och kollar om ngt har hänt på Ungdomar.se, härligt liv. 😉
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Jag sökte på ett problem jag hade och då kom denna sida fram, fattar inte hur jag inte har sett denna sida för än igår typ! 😀
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: För jag ville vara med en av familjen här, jag ville också skriva till andra människor här och vara en del av hela.
// Olle 🙂
Min ålder: 12
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Skola (går på musik och sång skola så sjunger och spelar instrument)
Fyra ord som beskriver mig: rolig, snäll, omtänksam och jävligt dryg och jag är på dåligt humör.
Detta gör jag helst på fritiden: Sjunger, åker attraktioner (är typ beroende i attraktioner), åker flygplan och sitta i min säng å kolla på netflix.
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Min lillebror.
Om jag var en krydda så skulle jag vara: död
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: sluta göra illa dig, gud skapade dig som du är, inte för att du ska förstöra fina dig!
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: Utan dina andetag-kent, eller Nothing. whitney Houston
Tre grejer jag inte klarar mig utan: Min lillebror, vatten och luft
Min första kändiscrush: Har aldrig haft någon!
Det äckligaste jag vet: Lever, lax och att spy.
Mitt sämsta resminne: När jag åkte till Libanon med min pappa och han lämnade mig som vanligt!
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: I don't know!
Astrid Lindgrens bästa saga är: Pippi Långstrump
Min favoritårstid är: Sommar ofc!!
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: I'm not gay
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: Vet inte!
Jag var som lyckligast när: jag fick veta att jag skulle få en lillebror.
Mina framtidsdrömmar är: Bli pilot och sångerska!
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Skola, äta, dator, sova.
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: jag mådde dåligt och sökte efter hjälp, så ungdomar.se upp.
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: för att det såg ut som en bra "hjälpsida".
Här bor jag: Strömstad
Sysselsättning (studier, arbete t ex): andra året på gymnasiet, natur.
Fyra ord som beskriver mig: Envis, snabblärd, fantasifull, ledarskap.
Detta gör jag helst på fritiden: måla, kolla serier, spela.
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: min skoldator.
Om jag var en krydda så skulle jag vara: salladskrydda...för det är gott.
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: "send me flowers"
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: Skyfall- Adele
Tre grejer jag inte klarar mig utan: mobil, läppsyl, hörlurar.
Min första kändiscrush: Jeremy Sumpter.
Det äckligaste jag vet: spindlar, hål och sjukdomar.
Mitt sämsta resminne: När jag åkte bil till Karlskoga.
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Elsa i Frozen.
Astrid Lindgrens bästa saga är: Nils Karlsson pyssling.
Min favoritårstid är: Höst
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: Moonlight sonata av Beethoven.
Jag var som lyckligast när: Jag flyttade till västkusten.
Mina framtidsdrömmar är: göra värnplikten, resa, flytta till Frankrike.
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: går upp sent, äter frukost, tillbringar dagen i sängen, kolla serier, spela, med andra ord inget liv, går och lägger mig sent. 😀
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: googlade något som jag undrade och denna sidan kom upp.
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: tänkte att det vore kul, när jag ändå inte har något liv.
Min ålder: 17 år
Här bor jag: Kalmar
Sysselsättning (studier, arbete t ex): 2:a året på gymnasiet
Fyra ord som beskriver mig: Kreativ, godhjärtad, spontan och härlig
Detta gör jag helst på fritiden: Inreder, målar, kollar serier, ute i naturen och en och en annan träff med en vän.
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: eh min familj obviously?
Om jag var en krydda så skulle jag vara: jag skulle nog varit salladskrydda!
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: "GRL PWR"
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: Låten "impossible"
Tre grejer jag inte klarar mig utan: Min mobil tyvärr, smink sadly enough och mat hehe.
Min första kändiscrush: Amy Dimond.
Det äckligaste jag vet: oj det måste nog vara andra som rapar haha.
Mitt sämsta resminne: Inget. Lucky me.
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Belle i skönheten och odjuret
Astrid Lindgrens bästa saga är: Madicken
Min favoritårstid är: Vår. Det är även då jag fyller år, yey.
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: Men oj vilken sorgsen fråga. Hmm, ingen aning faktiskt... men en glad låt och som representerade vem och hur jag var som person.
Mina framtidsdrömmar är: Att bli konstnär, bilda familj, gifta mig och se nya platser.
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Jag går upp i tid innan så jag har gott om tid på mig. Ibland försöker jag meditera på morgonen. Sminkar mig, klär på mig i lugn och ro. Gör en frukost, kollar på nyhetsmorgon och sedan bär jag mig av till skolan. Efter skolan är jag ibland med en kompis, ibland möblerar jag om rummet eller sitter och ritar. På kvällen läser jag ibland och kollar yt och serier.
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Genom googlandes på ungdomschatter.
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: för att man kan ta del av andras råd och tips och ge andra råd och tips oxå.
Min ålder: Född 2003
Här bor jag: Borgholm
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Just nu så är det skola för mig
Fyra ord som beskriver mig: Omtänksam, Glad, Dryg och fotbollsnörd?
Detta gör jag helst på fritiden: Just nu så sitter jag väl mest vi datorn, men spelar fotboll också då jag tränar med mitt lag. 😛
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Min familj.. 😉
Om jag var en krydda så skulle jag vara: Curry
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: "Most kids dream of scoring the perfect goal. I've always dreamed of stopping it." Man måste göra texten liten men det funkar väl ändå? 😀
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: "Jag och min far" Olle Ljungström
Tre grejer jag inte klarar mig utan: Ska vara lite rolig... mat, vatten och luft... hhaha? nej? okej. 🙁
Min första kändiscrush: Har ingen aning.
Det äckligaste jag vet: Lakrits hah
Mitt sämsta resminne: Det som hände var att jag var i Stockholm med mina föräldrar och syskon, och när min bror skulle springa ner från ett berg, eller berg var det inte men typ klippa, så råkade han ramla och få en typ 6-8cm lång järnstång i sitt lår, men som tur så gick den snett och han kan nu gå, men det var fan riktigt hemskt asså.
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Kalle Anka.
Astrid Lindgrens bästa saga är: Det måste nog vara Pippi Långstrump.
Min favoritårstid är: Sommar.
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: "Hej då" Sången i Nalle har ett stort blått hus.
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: Vet inte hah.
Jag var som lyckligast när: Vet inte när jag var som lyckligast direkt.
Mina framtidsdrömmar är: Jag vill såklart bli ett fotbollsproffs alla andra killar, men jag vill också bli DEA Agent och slåss mot knark i Amerika.
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Om dagarna så sitter jag vid datorn eller så spelar jag fotboll, på nätterna så sitter jag väl mest vid datorn och sover ofc. 😛
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Sökte på ett problem jag hade.
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: Jag vill kunna chatta och ge tips till andra ungdomar.
Min ålder: Nästan 14
Här bor jag: Ångermanland
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Bilar
Fyra ord som beskriver mig: Lugn (ha aldrig panik), seg (är aldrig stressad), svordomar (jag svär mycket), bonnläpp (jag ha en grov norrländsk dialekt).
Detta gör jag helst på fritiden: BLOCKET
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: bjärnfittan (pälsmössa)-
Om jag var en krydda så skulle jag vara: Svartpeppar, jag älska svartpeppar.
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: "Aja, det är en dag imorrn å" -Morran
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: Norrlåtar - Sista Brevet Från Liikavaara-Frans
Tre grejer jag inte klarar mig utan: Fordon, internet (jag bor väldigt avlägset, så det är ganska ensamt utan internet). Och, helt ärligt, jag skulle aldrig vilja tappa mitt "underliv", det skulle va jävligt tråkigt... :c
Min första kändiscrush: Rachel Teller (hon från NFSU), fast nu är jag bisexuell, så jag vet inte vad det är nu.
Det äckligaste jag vet: Larver
Mitt sämsta resminne: En helvetes kräksjuka i Egypten
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Inte en jävel!
Astrid Lindgrens bästa saga är: vet inte. MEN, Sven Nordqvist, hans bästa är petsson & findus, petsson, sicken jävla bonne! 😀
Min favoritårstid är: Vinter
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: Norrlåtar - Sista Brevet Från Liikavaara-Frans
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: Vet ingen så värst väl
Jag var som lyckligast när: Jag vet inte, är rätt neutral av mig.
Mina framtidsdrömmar är: Skaffa en riktigt fin jävla 505'a med MK18 fälgar.
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Dagar: Garage - Nätter: Sängen, (OCH HANDN PÅ SNÅPPN, jag bara skoja, ta det lungt).
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Jag vet inte.
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: Jag ha inte mycket till liv. 😉