Min ålder:
Här bor jag:
Sysselsättning (studier, arbete t ex):
Fyra ord som beskriver mig:
Detta gör jag helst på fritiden:
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda:
Om jag var en krydda så skulle jag vara:
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara:
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga:
Tre grejer jag inte klarar mig utan:
Min första kändiscrush:
Det äckligaste jag vet:
Mitt sämsta resminne:
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med:
Astrid Lindgrens bästa saga är:
Min favoritårstid är:
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning:
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast:
Jag var som lyckligast när:
Mina framtidsdrömmar är:
Såhär tillbringas mina dagar och nätter:
Såhär hittade jag till Ungdomar.se:
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se:
Min ålder: 15 år. Det står på ens profil!
Här bor jag: Hur specifik ska jag vara?
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Jag vet inte vad sysselsättning är. Studier? Jag går i nian?
Fyra ord som beskriver mig: arg vidrig elak narcissistisk
Detta gör jag helst på fritiden: Skakar på golvet av ilska
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: datorn
Om jag var en krydda så skulle jag vara: kanel
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: "I know too much about religion to be religious."
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: Min låt som heter "Mean Dilemma"
Tre grejer jag inte klarar mig utan: vatten mat sömn
Min första kändiscrush: Ingen
Det äckligaste jag vet: Tomat
Mitt sämsta resminne: Extremt ont i öronen på flygresan hem från Grekland, möjligtvis på grund av förkylningen som jag hade. Det var som om jag hade förlorat hörseln när jag var där hemma i Sverige. Det gick väl över. Jag minns inte
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Ingen, jag känner inte Disney väl
Astrid Lindgrens bästa saga är: Ingen, jag absorberar inte sagor av Astrid Lindgren
Min favoritårstid är: Sommar
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: Jag avvisar frågan
Jag var som lyckligast när: jag var cirka 7 år gammal
Mina framtidsdrömmar är: Jag måste skapa ett bra tv-spel! men jag hatar programmering... även jag ska skriva en roman. det är inte alls lika svårt. bara lite smärtsamt
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Jag sitter vid datorn hela tiden
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: jag minns inte
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: forum på svenska det är kul det är bra
123fendas:
Min ålder: 15 år. Det står på ens profil!
Här bor jag: Hur specifik ska jag vara?
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Jag vet inte vad sysselsättning är. Studier? Jag går i nian?Fyra ord som beskriver mig: arg vidrig elak narcissistisk
Detta gör jag helst på fritiden: Skakar på golvet av ilska
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: datornOm jag var en krydda så skulle jag vara: kanel
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: "I know too much about religion to be religious."
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: Min låt som heter "Mean Dilemma"
Tre grejer jag inte klarar mig utan: vatten mat sömn
Min första kändiscrush: Ingen
Det äckligaste jag vet: Tomat
Mitt sämsta resminne: Extremt ont i öronen på flygresan hem från Grekland, möjligtvis på grund av förkylningen som jag hade. Det var som om jag hade förlorat hörseln när jag var där hemma i Sverige. Det gick väl över. Jag minns inte
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Ingen, jag känner inte Disney väl
Astrid Lindgrens bästa saga är: Ingen, jag absorberar inte sagor av Astrid Lindgren
Min favoritårstid är: Sommar
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: Jag avvisar fråganJag var som lyckligast när: jag var cirka 7 år gammal
Mina framtidsdrömmar är: Jag måste skapa ett bra tv-spel! men jag hatar programmering... även jag ska skriva en roman. det är inte alls lika svårt. bara lite smärtsamt
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Jag sitter vid datorn hela tiden
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: jag minns inte
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: forum på svenska det är kul det är bra
Åldern står inte på allas profiler
Malonexd:
Den gör inte det för alla ilf
Jag kan inte registrera ännu ett konto på grund av reglerna av ungdomar.se, så jag kan bara spekulera -- måste man giva sitt födelsedatum vid registrering av konto? Om inte, jaha, men då kan man skriva sin ålder i sin presentationstext. Om ja, då är det bara att kryssa rutan "Ålder" under "Vad ska visas för andra?" under "Ändra visningsinställningar".
Finns redan en klistrad tråd.