André Vifot Haas:
Jaaaaag vill!!!!!!!!! Tror du det finns möjlighet att få till en visning i Malmöstad?
Jag vet faktiskt inte, det brukar vara i Stockholm men ... vill du ringa och höra?
Erik Nahlén:
vill du ringa och höra?
Vad ska jag säga? Har vi någons slags pressvisningskod eller något som ger oss rätt att gå på visningar, som jag ska uppge?
André Vifot Haas:
Vad ska jag säga? Har vi någons slags pressvisningskod eller något som ger oss rätt att gå på visningar, som jag ska uppge?
Jag har faktiskt aldrig gått på pressvisning (bara Mikaela som gjort det tror jag), men jag har för mig att hon bara sa att hon var från ungdomar.se.
Erik Nahlén:
jag har för mig att hon bara sa att hon var från ungdomar.se.
Okej, får försöka med det då och hoppas på det bästa!
André Vifot Haas:
Okej, får försöka med det då och hoppas på det bästa!
Hur gick det? Ska jag ringa om det inte funkade?
Erik Nahlén:
Hur gick det? Ska jag ringa om det inte funkade?
Jag mailade en av damerna och frågade men har inte fått något svar. Men du får jättegärna ringa och höra såklart.
André Vifot Haas:
Jag mailade en av damerna och frågade men har inte fått något svar. Men du får jättegärna ringa och höra såklart.
Jag har ringt nu och de har inte pressvisningar nån annanstans än i Stockholm. Jag slog också en pling till Filmägarnas kontrollbyrå och försökte skaffa frikort till biografer. De skulle skicka en ansökan som jag skulle fylla i men hon varnade mig att det bara är papperstidningar som har fått det hittills. (Jag sa dock att jag skulle vända den trenden.)
Erik Nahlén:
(Jag sa dock att jag skulle vända den trenden.)
Hur har det gått med det där trendvändandet?
André Vifot Haas:
Hur har det gått med det där trendvändandet?
De har inte ens skickat ansökan än ("vi skickar ut dem en gång i månaden"). Byråkrati vettu, usch.
Tråden låst på grund av inaktivitet
Tråden raderad från Redaktionen/Allmänt redaktionen