Aviseringar
Rensa alla

Problem...

Ämnesstartare

öh pussmunnar och hjärtan måste inte betyda något sånt?

Nästa gång ni chattar så är det bara att fråga henne om hon börjar få känslro för dig igen och om svaret är ja så säger du att så inte är fallet för dig med henne.
Simple as that [cool][cool][cool]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

Börja snacka om en kille du tycker är snygg etc, hon lär snabbt fatta att du inte är intresserad av henne på "det" sättet då.

Har det men hon fortsätter ändå, men nu är de 2 :/

SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymajag:

öh pussmunnar och hjärtan måste inte betyda något sånt?Nästa gång ni chattar så är det bara att fråga henne om hon börjar få känslro för dig igen och om svaret är ja så säger du att så inte är fallet för dig med henne.Simple as that

Men om hon skriver ''jag saknar dig jävligt mkt bby<3333'' och ''i<3u'' måste de ju betyda att hon är kär i mig.
Man behöver inte liksom fråga för man ser ju direkt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

dumlee:

Man behöver inte liksom fråga för man ser ju direkt.

Ändå fast du "vet" det så ska du ju fråga för att styra samtalet dit du vill ha det?

SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymajag:

Ändå fast du "vet" det så ska du ju fråga för att styra samtalet dit du vill ha det?

Har frågat och hon svarade ja. Försöker men de är inte så lätt

SvaraCitera
Ämnesstartare

dumlee:

Har frågat och hon svarade ja. Försöker men de är inte så lätt

Då sa du väll till henne att du inte har sådana känslor för henne? :S

gjorde du det så är det ju löst [y]

SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymajag:

Då sa du väll till henne att du inte har sådana känslor för henne? :Sgjorde du det så är det ju löst

Skrev: sorry, men jag gillar inte dig som mer än en vän. Jag vill bara vara din vän och inget mer. Är det okej?

SvaraCitera
Ämnesstartare

dumlee:

Skrev: sorry, men jag gillar inte dig som mer än en vän. Jag vill bara vara din vän och inget mer. Är det okej?

Det är grymt 😛[y]

SvaraCitera