Aviseringar
Rensa alla

psykolog ?

hoppa från en bro, ägd

SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

hoppa från en bro, ägd

lätt för dig att säga[mad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

hoppa från en bro, ägd

den tanken har redan varit i mitt huvud men försvunnit eftersom att det inte finns någon hög bro / byggnad där jag bor. förresten, på vilket sätt blev jag ägd?:O

SvaraCitera
Ämnesstartare

sheempancen:

den tanken har redan varit i mitt huvud men försvunnit eftersom att det inte finns någon hög bro / byggnad där jag bor. förresten, på vilket sätt blev jag ägd?:O

försök lev livet och var glad, skaffa vänner flickvän och nån hobby:P[y]
så kommer du leva lyckligare än om du tar livet av dig

SvaraCitera
joof
 joof

sheempancen:

livet blir inte mer värt bara för att man är ung -.-

nej men vad jag menar är att du har ju så mycket framför dig. Du har så mycket som du inte har upplevt än. Låt tiden läka såren, det kommer säkert bli bra ska du se[love]

SvaraCitera
joof
 joof

Mattias94:

skaffa vänner flickvän

lättare sagt än gjort

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattias94:

skaffa vänner flickvän och nån hobby:P

det finns en tjej i mitt liv men hon känner inte samma sak för mig som jag känner för henne. kompisar har jag men är för trött för att orka vara med dom. orkar ju inte ens ta mig ur sängen vissa dagar

joof:

nej men vad jag menar är att du har ju så mycket framför dig. Du har så mycket som du inte har upplevt än. Låt tiden läka såren, det kommer säkert bli bra ska du se

tack:) det lär väl visa sig om jag dör eller lever. förmodligen så är jag död om inte allt för länge. bup kan göra mycket men inte ändra folks åsikter om livet, min åsikt är att det är ovärt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera