Asså nu i puberteten bryr jag om mitt utseende typ tänker" vad ful jag e eller vill inte vara så här ful. Kommer detförsvinna sen när man är 20??
nej, men man (jag) bryr sig mindre.
Jag tänker så hela jävla tiden. Jag tror inte att det kommer *poff* försvinna när du fyller 20 utan jag tror att det är något du måste jobba på, stärka ditt självförtroende.
sluk:
Jag tänker så hela jävla tiden. Jag tror inte att det kommer *poff* försvinna när du fyller 20 utan jag tror att det är något du måste jobba på, stärka ditt självförtroende.
Hur ska man göra det när Ann är ful eller kan man spela att man har det?
Utifrån din profilbild så är du inte ett dugg ful. Men sluta säga att du är ful, och om någon ger dig en komplimang så ta åt dig och säg inte bara tack och skit i det sen, utan ta åt dig och tillslut så kommer du förhoppningsvis hålla med.
sluk:
Utifrån din profilbild så är du inte ett dugg ful. Men sluta säga att du är ful, och om någon ger dig en komplimang så ta åt dig och säg inte bara tack och skit i det sen, utan ta åt dig och tillslut så kommer du förhoppningsvis hålla med.
Om man skickar en bild till en tjej o hon tycker den e ful vad ska man Görans fa?
Skit i henne. Alla har olika smak när det gäller utseende. Det finns säkert fleeeeeera tjejer som tycker du är snygg
Är i puberteten. Om man är rädd för att ens kompisar inte ska tycka om ens utseende är det inte lönt att umgås med dem.
sluk:
Skit i henne. Alla har olika smak när det gäller utseende. Det finns säkert fleeeeeera tjejer som tycker du är snygg
Tycker du de? <3
Är själv i puberteten, checka min ask: Toweirdforyou o säg om jag e fin elr inte