Inte riktigt Punk kanske, men bra är det.
Sweet Misery:
Borde ju visserligen förbjudas
indeed, antingen lyssnar man på SKA eller så lyssnar man på Punk. man måste va en idiot om man försöker sätta i hop båda två.
YaBasta:
indeed, antingen lyssnar man på SKA eller så lyssnar man på Punk. man måste va en idiot om man försöker sätta i hop båda två.
Ska är ju en sorts punk?
Den enda Skan jag kan hantera längre är ska som Stza producerat, men det är för att han är duktig han.
Semi:
Ska är ju en sorts punk?
du vet ju uppenbarligen inte vad SKA är...
Detta är SKA
Pre-punk och post-punk är bättre.
Prim:
Rise against, Ebba grön, KSMB, Sex Pistols
lyssnade på dessa när jag var en söt liten sextonåring som du. men var mer inne på screamo-ish musik
skulle dock inte säga att rise against är punk?
YaBasta:
du vet ju uppenbarligen inte vad SKA är...
Jag tror nog mer det är du som är elitist.
Semi:
Jag tror nog mer det är du som är elitist.
nej det är jag inte dock lät svaret lite drygt haha
YaBasta:
nej det är jag inte
Ska är ett rätt sexigt barn av punk och reggae, att låtsas som att Ska inte är en del av punken är bara konstigt.
Semi:
Ska är ett rätt sexigt barn av punk och reggae, att låtsas som att Ska inte är en del av punken är bara konstigt.
för mej är SKA den jamicanska musikien som är blanding mellan blues o reggea inge annat. tycker inte SKApunk kan kallas punk
Semi:
Haha, är du seriös? Hur kan något vara "barn" till något som är betydligt yngre? Bra att du har koll på läget
För att tala klarspråk kom ska-musiken före både punken och reggaen. Ska och reggae är närbesläktat, men punk har inte någonting med saken att göra över huvud taget.