PUSS alla ni fina!
det va länge sen jag va på puss humör men för några sekunder sen kom det till mig igen
Äntligen någon med humöret uppe! Massa pussar o kramar
retsti:
det va länge sen jag va på puss humör men för några sekunder sen kom det till mig igen
word
Så fort någon säger "puss", så tänker jag på herpes. Och då börjar jag automatiskt att tänka "nej, inte igen..".
Renesmee:
Så fort någon säger "puss", så tänker jag på herpes. Och då börjar jag automatiskt att tänka "nej, inte igen..".
Herpes Varför de ?
gansterara:
Varför de ?
"Munherpes överförs ofta genom kyssar. Om du har oralsex kan herpes i munnen smitta underlivet och tvärtom."
Det är både pinsamt och äckligt.
Renesmee:
"Munherpes överförs ofta genom kyssar. Om du har oralsex kan herpes i munnen smitta underlivet och tvärtom."
Det är både pinsamt och äckligt.
Men herpes kan man bota oxå Inget att vara rädd för
Har du fått de för att vara rädd ?
gansterara:
Men herpes kan man bota oxå
Ah, jo - men jätte trevligt att gå runt och tänka på VARFÖR man fick det.
gansterara:
Har du fått de för att vara rädd ?
Du menar att någon försökte göra mig rädd, och därmed gav min munherpes? Nja.
Renesmee:
Du menar att någon försökte göra mig rädd, och därmed gav min munherpes? Nja.
Nej , menade som jag skrev..Har du nån gång fått munherper, för att vara så rädd tll en del att du vill inte ens kyssas mer ?
Renesmee:
Ah, jo - men jätte trevligt att gå runt och tänka på VARFÖR man fick det
Behövs inte tänka just de Man kan liksom tänka hur skönt de va, vad man än gjorde
gansterara:
Nej , menade som jag skrev..Har du nån gång fått munherper, för att vara så rädd tll en del att du vill inte ens kyssas mer ?
Nej. Har bara fått det 1 gång, och det var av en ren olyckshändelse. Blir inte sänkt av en miss..
gansterara:
Man kan liksom tänka hur skönt de va, vad man än gjorde
Säkert jätte skönt för honom. Han märkte ju ingen större förändring på munskiten dagen efter.
*pussar tillbaka*
Renesmee:
Säkert jätte skönt för honom. Han märkte ju ingen större förändring på munskiten dagen efter.
Kan förstå ilskan där
men då kan du använda de till din nytta om du tänker efter