PUSS alla ni fina!
det va länge sen jag va på puss humör men för några sekunder sen kom det till mig igen ![[love]](/img/smilies/love.gif)
Äntligen någon med humöret uppe! Massa pussar o kramar
![[love]](/img/smilies/love.gif)

retsti:
det va länge sen jag va på puss humör men för några sekunder sen kom det till mig igen
word ![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
Så fort någon säger "puss", så tänker jag på herpes. Och då börjar jag automatiskt att tänka "nej, inte igen..".
Renesmee:
Så fort någon säger "puss", så tänker jag på herpes. Och då börjar jag automatiskt att tänka "nej, inte igen..".
Herpes
Varför de ?
![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
gansterara:
Varför de ?
"Munherpes överförs ofta genom kyssar. Om du har oralsex kan herpes i munnen smitta underlivet och tvärtom."
Det är både pinsamt och äckligt.
Renesmee:
"Munherpes överförs ofta genom kyssar. Om du har oralsex kan herpes i munnen smitta underlivet och tvärtom."
Det är både pinsamt och äckligt.
Men herpes kan man bota oxå
Inget att vara rädd för ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Har du fått de för att vara rädd ?
gansterara:
Men herpes kan man bota oxå
Ah, jo - men jätte trevligt att gå runt och tänka på VARFÖR man fick det.
gansterara:
Har du fått de för att vara rädd ?
Du menar att någon försökte göra mig rädd, och därmed gav min munherpes? Nja.
Renesmee:
Du menar att någon försökte göra mig rädd, och därmed gav min munherpes? Nja.
Nej , menade som jag skrev..Har du nån gång fått munherper, för att vara så rädd tll en del att du vill inte ens kyssas mer ? ![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
Renesmee:
Ah, jo - men jätte trevligt att gå runt och tänka på VARFÖR man fick det
Behövs inte tänka just de
Man kan liksom tänka hur skönt de va, vad man än gjorde![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
gansterara:
Nej , menade som jag skrev..Har du nån gång fått munherper, för att vara så rädd tll en del att du vill inte ens kyssas mer ?
Nej. Har bara fått det 1 gång, och det var av en ren olyckshändelse. Blir inte sänkt av en miss..
gansterara:
Man kan liksom tänka hur skönt de va, vad man än gjorde
Säkert jätte skönt för honom. Han märkte ju ingen större förändring på munskiten dagen efter.
*pussar tillbaka*
Renesmee:
Säkert jätte skönt för honom. Han märkte ju ingen större förändring på munskiten dagen efter.
Kan förstå ilskan där![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
men då kan du använda de till din nytta om du tänker efter ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)