Peacemaker:
Har dom totalt missat jordens kollision med Nibiru?
Går kanske OT, men vi är inne på "klotter" så jag antar att det inte spelar någon större roll. Har du någon koll på "Planet X"? Visst sägs det att den ska ha något med år 2012 att göra?
rascal:
Planet X
Planet X är Nibiru, en icke observerad planet med så kallade Nephilim (och satan?) på, om jag nu missuppfattat det rätt
Den ska visst kataklysmiskt kollidera med jorden 21:a i 12:e år 2012 och orsaka helvete på jorden eller nåt sånt.
John Cusack:
CALIFORNIA IS GOING DOWN!
Jag hörde det där i trailern och jag skrattade och jag skrattade och jag skrattade och jag skrattade och jag skrattade och jag skrattade och jag skrattade och jag skrattade och jag skrattade och jag skrattade och jag skrattade och jag skrattade och jag skrattade och jag skrattade och jag skrattade och jag skrattade och jag skrattade och jag skrattade!
Sen kör dem ifrån allt också. Påminner lite om den där Day after Tomorrow när dem flyr från... kyla
Peacemaker:
Planet X är Nibiru, en icke observerad planet med så kallade Nephilim (och satan?) på, om jag nu missuppfattat det rätt
Den ska visst kataklysmiskt kollidera med jorden 21:a i 12:e år 2012 och orsaka helvete på jorden eller nåt sånt.Youtube
I see, läste på lite om det nu. Äh, har väl inte så mycket till övers för dessa så kallade "varningar". Men något som jag tycker är väldigt intressant är de så kallade Nazca-linjerna. Det är skumt att man kunde göra sådana gigantiska figurer på den tiden, och till vilken anledning liksom?
Peacemaker:
Att uppleva ett baktunskifte var något att fira.
Tyvärr hinner du inte det, Jorden går under tidigare än så
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6131567.ab
Ägd
rascal:
Det är skumt att man kunde göra sådana gigantiska figurer på den tiden, och till vilken anledning liksom?
Varför byggde Egyptierna pyramiderna?
Vet ej, vad jag vet är att det är fullt möjligt att bygga pyramider och att det är fullt möjligt att skapa linjer på marken.
Varför dom sen gjorde det vet jag inte, varför skapades t.ex stonehenge?
Kanske av religiösa anledningar, kanske för att lättare kunna observera stellära objekt?
Tråden låst på grund av inaktivitet