retstickan:
tror jag aldrig pratat med en 96:a. vet ej hur dom ser ut eller vad dom gör på dagarna
/mvh
Min bror ägnar sin tid till att studera olika djurs beteenden, genetik, fortplantning av olika växter (och djur), studerar hur olika vattenvärden i akvariet påverkar förhållandet mellan honor och hanar i kullar med yngel av olika fisk- och snäckarter, undersöker hur olika foder påverkar storleken på nykläckta ancistrusyngel (typ om vegetabiliskt eller köttbaserat foder är bäst) och liknande saker. Som sin syster.
EDIT: Fast juste, min bror är 99a och inte 96a. Min syster är 95a, hon tittar på big brother (och anser att det är det viktigaste i heeeeela väärlden assåååå), blonderar håret, dricker alkohol och skolkar från skolan.
Geigerzähler:
Min bror är mycket lång för sin ålder, men tycker att han är liten ändå, han är ju min lillebror och kommer alltid att vara liten.
jo, skulle känna dsm om ja hade lillassyyyskn
Geigerzähler:
Informerande text
tack! så det är det här 99:or och 95:or håller på med om dagarna. där ser man.
nu när jag tänker efter, är inte chibibii 96:a? någon som kan tänka sig att verifiera? eller måste jag fråga henne själv
hon va inte 96:a
ska lätt göra det för att känna mig som en snuskgubbe light, tror det skulle tända mig lite
Nej, usch.