Aviseringar
Rensa alla

ragga ente på 1 96a

Ämnesstartare

retstickan:

tror jag aldrig pratat med en 96:a. vet ej hur dom ser ut eller vad dom gör på dagarna

/mvh

Min bror ägnar sin tid till att studera olika djurs beteenden, genetik, fortplantning av olika växter (och djur), studerar hur olika vattenvärden i akvariet påverkar förhållandet mellan honor och hanar i kullar med yngel av olika fisk- och snäckarter, undersöker hur olika foder påverkar storleken på nykläckta ancistrusyngel (typ om vegetabiliskt eller köttbaserat foder är bäst) och liknande saker. Som sin syster. [love]

EDIT: Fast juste, min bror är 99a och inte 96a. Min syster är 95a, hon tittar på big brother (och anser att det är det viktigaste i heeeeela väärlden assåååå), blonderar håret, dricker alkohol och skolkar från skolan.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Min bror är mycket lång för sin ålder, men tycker att han är liten ändå, han är ju min lillebror och kommer alltid att vara liten.[sad]

jo, skulle känna dsm om ja hade lillassyyyskn

SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Informerande text

tack! så det är det här 99:or och 95:or håller på med om dagarna. där ser man.

nu när jag tänker efter, är inte chibibii 96:a? någon som kan tänka sig att verifiera? eller måste jag fråga henne själv

SvaraCitera
Ämnesstartare

hon va inte 96:a

SvaraCitera
Ämnesstartare

ska lätt göra det för att känna mig som en snuskgubbe light, tror det skulle tända mig lite

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, usch.

SvaraCitera