är det jävligt bögigt att raka bort hår på bröstet,armar, ben osv? jag funderar på att göra det. är ju rätt bögigt men hår är obekvämt
NEJ DET ÄR INTE BÖGIGT
varför skulle någon någonsin vilja raka bort armhår? det skulle väl vara om man har oerhörda mängder av det, men då är rakning ändå fel tillvägagångssätt.
tror det är ännu mer obekvämt med stubb överallt.
bög är bäst
KSENIA:
NEJ DET ÄR INTE BÖGIGT
så jag borde raka?
Leijonsparf:
varför skulle någon någonsin vilja raka bort armhår? det skulle väl vara om man har oerhörda mängder av det, men då är rakning ändå fel tillvägagångssätt.
jag har inte överdrivet mycket hår på armarna men jag tycker hår är jobbigt. ja men ta bort det då om det låter bättre
enhimmelskdrog:
tror det är ännu mer obekvämt med stubb överallt.
nää blir ingen stubb
patrick bateman:
jag har inte överdrivet mycket hår på armarna men jag tycker hår är jobbigt. ja men ta bort det då om det låter bättre
men hur fan kan det vara obekvämt? vad använder du för kläder egentligen, ringbrynja?
patrick bateman:
nää blir ingen stubb
jo, det blir det.
Leijonsparf:
men hur fan kan det vara obekvämt? vad använder du för kläder egentligen, ringbrynja?
hahahaha. nej. jag vet inte, tycker det är ivägen och irriternade bara. svårt att besrkiva
Leijonsparf:
jo, det blir det.
hmm kanske men stubb är skönt
patrick bateman:
nää blir ingen stubb
patrick bateman:
hahahaha. nej. jag vet inte, tycker det är ivägen och irriternade bara. svårt att besrkiva
men seriöst, bär man ringbrynja med någon regelbundenhet så kan jag se rimligheten i att hår på armarna är obekvämt, men det är väl typ enda tillfället.
patrick bateman:
hmm kanske men stubb är skönt
fast det är det ju inte. det blir rätt obekvämt.
enhimmelskdrog:
ingen märkvärdig stubb
Leijonsparf:
men seriöst, bär man ringbrynja med någon regelbundenhet så kan jag se rimligheten i att hår på armarna är obekvämt, men det är väl typ enda tillfället.
ja men jag tycker det är jobbigt ändå
Leijonsparf:
fast det är det ju inte. det blir rätt obekvämt.
tycker inte jag
Tycker det är helt okej att raka, armarna låter dock lite väl extremt om du nu inte har ovanligt mycket.
Armarna
patrick bateman:
ben
och armar. alltså nää...
fast du gör som du vill
tänker mest på stubb osv, oskönt