nyss, vet inte varför jag gjorde det. vad kan hända?
du blir nog lite hyperaktiv och euforisk, men är inget som rekommenderas (speciellt inte om du har adhd-drag då det verkar vara rätt vanligt för sådana att bli beroende av centralstimulanter)
Liebestraum:
du blir nog lite hyperaktiv och euforisk, men är inget som rekommenderas (speciellt inte om du har adhd-drag då det verkar vara rätt vanligt för sådana att bli beroende av centralstimulanter)
Blir inte folk med ADHD och ADD bara lugna av det? (hörde det av en fd tjacklangare med ADHD, dock så var han bra på att ljuga)
om det är 20 mg i varje tablett kan det nog vara en dålig idé om mina googlingskunskaper är som de borde. Har du tagit detta länge så du har någon resistans eller hur man ska säga?
Dan_the_ironman:
Har du tagit detta länge så du har någon resistans eller hur man ska säga?
tagit i fem år, men har en medicin paus då jag inte gått till psykologen när jag skulle gjort det.
Maxwinner:
tagit i fem år, men har en medicin paus då jag inte gått till psykologen då jag skulle gjort det.
Ok, bor du ensam eller? Om du skulle märka av att det barkar iväg kanske det är bra att ha någon runt sig.
Dan_the_ironman:
Ok, bor du ensam eller? Om du skulle märka av att det barkar iväg kanske det är bra att ha någon runt sig.
bor inte ensam men är ensam över helgen.
Maxwinner:
bor inte ensam men är ensam över helgen.
ok, har du tagit liknande doser förut eller?
Dan_the_ironman:
Blir inte folk med ADHD och ADD bara lugna av det?
Jo i mindre mängder, bör ha konventionell effekt i större
Liebestraum:
Jo i mindre mängder, bör ha konventionell effekt i större
ok, då förstår jag
Dan_the_ironman:
ok, har du tagit liknande doser förut eller?
en gång. när jag försökte ta livet av mig. ångrade mig och tvingade mig själv att spy. då tog jag 9 tror jag.
Dold text: obs jag tar rätt starka doser
Både 5st och 9st är ingenting, har tagit mer än dubbla vid flera tillfällen.
Hade dock amfetamintolerans sen innan, men det är ändå ingen fara.
Geigerzähler:
Både 5st och 9st är ingenting, har tagit mer än dubbla vid flera tillfällen.
Hade dock amfetamintolerans sen innan, men det är ändå ingen fara.
30 mg?