Har fått bra kontakt med Bonnierförlagen så ni kan få böcker för recension därifrån om ni vill.
Gå in exempelvis här och välj ut någon som har någorlunda färskt släppdatum så fixar jag det:
http://www.forum.se/Bocker/Kommande-bocker2/
Du skulle recensera schulmans va?
Marcus Normark:
Du skulle recensera schulmans va?
Den är recenserad:
Åhå! Nice! Jag läser gärna "Lingonstigen 114" om det är möjligt! Den släpptes iofsig 18 mars.. Är det alldeles för länge sedan?
Underbart med böcker! Jag är lite sugen på "människor man bör undvika".
Jag är mycket intresserad av "Den sista föreläsningen"
Ska vi ha någon tidsgräns på när bokrecensioner ska vara klara? Vad är rimligt när det gäller en bok egentligen? Två veckor?
Alexandra Algerydh:
Åhå! Nice! Jag läser gärna "Lingonstigen 114" om det är möjligt! Den släpptes iofsig 18 mars.. Är det alldeles för länge sedan?
Amy Karlsson:
Underbart med böcker! Jag är lite sugen på "människor man bör undvika".
Nej det är nog inte försent.
Säg till om/när ni får böckerna.
André Vifot Haas:
Ska vi ha någon tidsgräns på när bokrecensioner ska vara klara? Vad är rimligt när det gäller en bok egentligen? Två veckor?
Hmmm, lite svårt det där, beror ju på hur svårläst den är och hur många sidor den är på, men vi kan väl säga 3 veckor då. Är det lagom?
Erik Nahlén:
Hmmm, lite svårt det där, beror ju på hur svårläst den är och hur många sidor den är på, men vi kan väl säga 3 veckor då. Är det lagom?
Låter bra!
Hur ser det förresten ut här? Har vi fortfarande möjlighet att få böcker för recension?
André Vifot Haas:
Hur ser det förresten ut här? Har vi fortfarande möjlighet att få böcker för recension?
Jadå. Är det någon speciell bok du önskar?
Erik Nahlén:
Jadå. Är det någon speciell bok du önskar?
Nej, jag undrade bara rent allmänt. Så att skribenterna är medvetna om att möjligheten finns.
Erik Nahlén:
Jadå.
Fast länken fungerar inte...
Jag skulle vilja recensera "vänta, blinka" sen.
Amy Karlsson:
Jag skulle vilja recensera "vänta, blinka" sen.
Hojta till när det närmar sig släppdatum så försöker vi fixa det.