Notifications
Clear all

Reclaim Rosengård 22/8

Rosa Luxemburg:

Troll [tired]

Vad är det med extremister och deras eviga hat mot staten?

ReplyQuote

Klart man deltar o slår sönder skiten, dom som bor där e ju vana vid sånt. E ju för att dämpa deras hemlängtan så dom själva slipper utlösa JIHHAAAAD Världens våldsammaste folk måste ju våldstimmuleras för o dämpas

ReplyQuote
Topic starter

Så jäkla synd att dom ska förstöra vänsterns rykte men dessa löjligheter...

ReplyQuote
Topic starter

Huvet:

Folk skall frukta polisen och ha respekt för staten.

Nej, det ska man inte. man skall inte behöva fruka den institution som sägs vara där för att skydda befolkning. Då ska man inte behöva frukta den.

Respekt är förövrigt ingen rättighet, vare sig för stater eller ensklida individer, respekt gör man sig förtjänst av.

ReplyQuote

probelmet löser sig om man drar dit o ropar antingen JIHAD ellr Sieg heil beroende på vilken sida man vill tillhöra

ReplyQuote

Huvet:

Folk skall frukta polisen

Det tycker jag inte, hat vinner ingen på.

ReplyQuote
DinGud

Semi:

Nej, felet var att vi även gav information till polisen.

Var du den som gick med dina två polare mitt på vägen västerut under bron och tog en taxi kl elva?

ReplyQuote
Topic starter

DinGud:

Var du den som gick med dina två polare mitt på vägen västerut under bron och tog en taxi kl elva?

Nope, jag tog cykeln hem.

ReplyQuote
Topic starter

Motborgare:

Att kasta sten på snuten är ju ett sätt att uttrycka klasshat

Är du dum i huvet? Att kasta sten på andra arbetare är bara idiotiskt. Är poliser nån jävla överklass eller? Nej, poliser är människor med taskig lön som sliter för att betala sin hyra och köpa kläder till sina barn precis som andra.

Deras jobb är att upprätthålla lagen och skydda våra demokratiska rättigheter. Att kasta sten på poliser handlar inte om klass, det handlar bara om snorungar som vill spela balla.

Varför är lösningen på alla vänsteridéer alltid våld, revolution och civil olydnad? Varför kan ni inte verka inom de demokratiska och lagliga ramarna?

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote