Nu är jag på plats i Stockholm för att jobba heltid på Umit (företaget som äger Ungdomar), och jag tycker att det är dags för en redaktionsträff.
Så här tänkte jag.
Vi träffas på mitt kontor (i konferensrummet) klockan 14:00 på fredagen den 31 oktober för att gå igenom en massa idéer med er, och jag kan berätta vad jag har för planer för framtiden. Tänk gärna ihop något ni vill ta upp.
Efter detta drar vi ut på stan och käkar middag och tar några öl (för dem som vill och är över 18!). Vi bjuder på resa till Stockholm och restaurangbesök.
Dagen efter, den 1 nov, spelar Keane på Annexet i Globen, och då vore det roligt om så många som möjligt ville följa med. Än så länge är jag, André, Alex och Mikaela på. Vill ni inte göra det så kan ni ju bara flanera runt på stan hela lördagen.
Det enda negativa med detta datum är att jag tyvärr inte har fått tag i någon lägenhet ännu, vilket betyder att vi inte kan erbjuda någon sovplats för allihop. Många känner ju dock folk i Stockholm, men om det blir kris får vi försöka lösa det på något vis ändå.
Så. Vilka kan och vilka kan absolut inte?
Jag är såklart på
En fråga bara:
Erik Nahlén:
Vi bjuder på resa till Stockholm
Hem också?
André Vifot Haas:
Hem också?
Jajjemän.
Erik Nahlén:
Jajjemän.
Hmm, höstlov, då går det nog bra , men ska ta och prata med mina föräldrar först.
Är det någon som åker från Göteborg?
Jag är givetvis på! Tror jag hänger med på Keane också, lysande idé måste jag säga!
Robert Dahlström:
Tror jag hänger med på Keane också
Gött!!!
Erik Nahlén:
Vi bjuder på resa till Stockholm
Även för mig som bor på Gotland? Det är ganska långt, och med båt, och pendel.
Jillie Kaaret:
Även för mig som bor på Gotland? Det är ganska långt, och med båt, och pendel.
Ptja ... annars vore det väl orättvist. Men vad kostar en resa tur och retur totalt, ungefär?
hur var det nu, skulle man boka en biljett själv eller ge pengar i efterhand?
Mikaela Åkerman:
hur var det nu, skulle man boka en biljett själv eller ge pengar i efterhand?
Uh? Bor inte du i Stockholm redan?
Jo men jag tänkte på Keane!
Mikaela Åkerman:
Jo men jag tänkte på Keane!
Jahaaa. Det är ståplats så det gör nog inget om vi bokar var för sig.
Erik Nahlén:
Så. Vilka kan och vilka kan absolut inte?
Kan sannolikt inte, men återkommer med klara(re) besked om ett tag.
Erik Nahlén:
Ptja ... annars vore det väl orättvist. Men vad kostar en resa tur och retur totalt, ungefär?
hehe, 123x2 för båten och 90x2 för resan från nynäs till sthlm. Så multum i princip 😛