Angelica Capitao:
Vem är Jonas?
Tror att det är någon som jobbar på Umit.
Angelica Capitao:
Vem är Jonas?
Han kommer att börja ha hand om innehåll på ungdomar.se, precis som jag. Och det är jag och han som i första hand ansvarar för den kommande webb-tv-produktionen
Erik Nahlén:
Jillie
Hej. Här kommer lite resinformation från mig angående stockholmsresan.
För det första kan jag inte följa med på konserten, jag har inte riktigt pengarna till det då jag skall resa till Prag den tionde.
Men reseinformation, jag kommer åka
SF 1500 den sista 07.05 (Destination Gotland)
Hemresa sker 20.05 den första november med samma båt (SF 1500)
(vet inte om det är så att ni kommer boka biljetter eller hur det går till men lite info om så är fallet, som gotlänning går jag på just Gotlandsrabatt, 123 kronor som jag pratade om tidigare gäller alltså gotlänning, ekonomiplats)
Pendeltåg 35 går 10.35 från Nynäshamn (31 okt)
Pendeltåg 35 går 17.22 från Stockholm Central (1 nov)
Som jag skrev på msn så är det bara att skriva en rad om något är otydligt eller om ni behöver veta något mer (T.ex om det är så att ni skall boka båtbiljetterna, för då behöver man personnumret med mera).
/Jillie Kaaret
Hur ska vi göra för att träffas? Det är rätt många som inte är från Stockholm, vi känner ju inte till området så bra. Ska vi ha någon mötesplats?
Angelica Capitao:
Hur ska vi göra för att träffas? Det är rätt många som inte är från Stockholm, vi känner ju inte till området så bra. Ska vi ha någon mötesplats?
Ja jag möter upp alla på centralen
Blev inget för min del dessvärre, men jag hoppas ni andra får trevligt. 🙂
Tyvärr har det visat sig att jag inte kommer att kunna gå på redaktionsträffen i Stockholm nu i oktober. Jag är väldigt ledsen för detta och för att jag inte har kunnat meddela detta förrän nu.
Anders och Åsa: Trist. Väldigt trist
Men ja ...
Lite information:
Jag drar till centralen vid 13-tiden typ, så möter vi upp alla och drar gemensamt till kontoret. Vi är där tills vi blir klara (vad kan det ta, 3-4 timmar?), och går sedan ut och käkar på restaurang. Bagage och sånt kan vi/ni låsa in på centralen om ni vill.
Jag vill be alla ta med papper och penna, och dessutom fundera lite över följande saker:
* Vad är bra/dåligt med både redaktionen och sajten i övrigt.
* Vad vill ni se för funktioner i framtiden?
* Förslag på webb-tv-reportage
Sorry för frånvaron i tråden. Anyhow!
Finner det smidigast att återresa efter mötet då jag inte ämnar ligga kvar i Stockholm
Jag tar tåget kl: 11:54
Tar tåget hem klockan: 19:07
Erik Nahlén:
Jag vill be alla ta med papper och penna, och dessutom fundera lite över följande saker:
* Vad är bra/dåligt med både redaktionen och sajten i övrigt.
* Vad vill ni se för funktioner i framtiden?
* Förslag på webb-tv-reportage
Ayay kapten
En grej till. Alla som ska åka tåg (båt osv osv), ta med legitimation/körkort/pass. Utifall de vill kolla att ni är under 26 (och får åka på ungdomsbiljett).
070 770 60 67
Här är mitt jobbnummer. Det är bara att ringa när ni är på centralen så möts vi där allihop.
Tråden låst på grund av inaktivitet