Aviseringar
Rensa alla

Relation med 15 årig flicka?


Ämnesstartare

Det är ju ingenting att oroa sig över. Kör på!

Tänk dock på att du teoretiskt sett kan dömas om du har sex med henne innan hon dingat 15, men tror risken är väldigt liten även om någon skulle anmäla och det skulle gå upp i domstol.

Min flickvän är yngre än min lillebror. Det skiljer 6 år mellan mig och min flicka, och det funkar bra. Ålder är inte allt. Mina föräldrar var 14 och 23 när de träffades, och de är ihop ännu.


   
SvaraCitera

Kablash__:

Fyller 20 om 4 dagar

PARTYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![party][party][party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ps. har varit en 15 årig flicka en gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lås inte in henne i en hundbur, då kommer aftonbladet gnälla. utöver det så ska det intevara något problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_MrBig_:

Tänk på att en tjej ligger 2-3 år före en kille i mognad så är nog du som är yngst

De där var nyheter för mig, lät iallafall rimligt. [bigsmile]

kennyman:

men 15 och 17 förstår jag knappt varför du tvekar över

Du har säkert rätt, kanske bara var jag som tvekar i onödan. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zulgum:

Du har säkert rätt, kanske bara var jag som tvekar i onödan. [wink]

jag har alltid rätt [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zulgum:

- Jag är ytters tacksam för seriösa svar. [love][smile]

Kör på. 2 år är ingen ting. Finns killar i min ålder som har 17-18 års tjejer (Dem ser en som något högt.)


   
SvaraCitera

åldern va ju knappt något allt, en helt normal skillnad, ni är ju ungefär på samma mognads nivå och allting, ser ingenting som borde säga att det var fel ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker du ska satsa på denna tjej. Ni verkar ju ha attraktionen, och två coh ett halvt år är inte mycket. Min kille har endast äldre vänner, hans yngsta vänner är typ 2 år äldre än jag och visst känns det askonsigt att träffa hans vänner som är 23 typ och har barn och sådär men... Det fungerar bara man känner på rätt sätt för sin partner. Lycka till! [blush]


   
SvaraCitera