zetor:
De är lugnt annars var den grymt gjord
Det tackar jag för
lär dig clone stamp och layer masks
wakajwaka:
lär dig clone stamp och layer masks
Jag har inte använt något av det.
Det är bra att öva så mycket som du har möjlighet till, men jag ville även tillägga att självporträttet du retuscherade var mycket bättre från början. Men, som sagt, öva öva öva! Det finns inget annat sätt att bli duktigare. Det finns en uppsjö av tutorials för dig att finna på internet, googla! Lycka till 🙂
dewster:
Det är bra att öva så mycket som du har möjlighet till, men jag ville även tillägga att självporträttet du retuscherade var mycket bättre från början.
Tack, men för tillfället ligger bildredigerandet något på is. Jag tror jag håller mig till animationer och film
Lördagsöppet:
Tack, men för tillfället ligger bildredigerandet något på is. Jag tror jag håller mig till animationer och film
Animationer och film låter bra mycket roligare, är du duktigare på det eller? 🙂
dewster:
Animationer och film låter bra mycket roligare, är du duktigare på det eller? 🙂
Jag brukar höra att jag är det Det är något jag verkligen känner att jag kan!
Lördagsöppet:
Kommentarerna från de andra medlemmarna blev man ju bara deprimerad av.
Om det är något inlägg du tar åt dig av, tveka inte att anmäla. I forum plus ska du inte känna dig påhoppad. Tryck på plusset i inlägget och tryck anmäl.
Lördagsöppet:
Bifogade bilder
nice vid ögonen, att det är skarpare och högre kontrast. du kan använda lager och lagermasker för att göra det mjukare i områden där du inte vill ha höga kontraster. fortsätt öva, det blir roligare och roligare 🙂
variabel:
nice vid ögonen, att det är skarpare och högre kontrast. du kan använda lager och lagermasker för att göra det mjukare i områden där du inte vill ha höga kontraster. fortsätt öva, det blir roligare och roligare 🙂
TackDet är kul med tips och förslag, samt beröm
Tråden låst på grund av inaktivitet