Angeleyes:
Eller staten och kapitalet är väl skön men inte den där då de står utanför bolaget eller vad de nu sjunger om, fyfan vad jag hatar den låten...
Staten och kapitalet är jävligt nice, profit profit kanske? - nej den är fan inge bra men typ Beväpna er, Die Mauer, Scheisse och Pervers Politiker är sjukt bra.
lysnsar jämt på bandit tkr det svänger
De spelar ju mer reklam än musik...
Dessutom har de alltid samma låtar Förutom de få gånger de kör program med lite annan musik än "rockklassiker"
dazed_and_confused:
Staten och kapitalet är jävligt nice, profit profit kanske? - nej den är fan inge bra men typ Beväpna er, Die Mauer, Scheisse och Pervers Politiker är sjukt bra.
hm tror det var en tjej som sjöng den låten? eller tjej o kille, rätt så lugn
Slumpartad:
Dessutom har de alltid samma låtar Förutom de få gånger de kör program med lite annan musik än "rockklassiker"
tycker jag inte
Lounge fact:
lysnsar jämt på bandit tkr det svänger
ej så förtjust i den gillar ej takida o skrikig rock
Angeleyes:
ej så förtjust i den gillar ej takida o skrikig rock
är ej bara det hlr gillar inte heller takida de spelas typ inte nu iaf. men duger att lyssna på
Angeleyes:
hm tror det var en tjej som sjöng den låten? eller tjej o kille, rätt så lugn
Va?
Angeleyes:
tycker jag inte
Sänkte mig till P3musik pga att jag blev trött på att bara höra Guns and Roses 2 gånger i timmen, av de 4 låtar som spelas mellan reklamen
dazed_and_confused:
Va?
haha lol, whops, råka blanda ihop ebba grön med nationalteatern...never mind. syftade iaf på att jag hatar speedy gonzales
Alltså. Nej.
Angeleyes:
haha lol, whops, råka blanda ihop ebba grön med nationalteatern...never mind. syftade iaf på att jag hatar speedy gonzales
haha jaha
stereo total:
Alltså. Nej.
Alltså. Jo!