Notifications
Clear all

röda prickar?

Topic starter

Tjenare, under vintern så får jag pyttesmå röda prickar på mina över armar som stör med någon enormt och problemet är att jag inte får bort dom! Jag har gått till en läkare och frågat vad fan som står på men dom har ingen aning om vad jag kan göra och säger att vissa har så under ungdomen men att dom försvinner med tiden och det KANSKE kan bero på att jag kan ha torr hud. Förra vintern smörjde jag in mina armar flera ggr om dagen men dom försvann aldrig.. Ingen som haft liknande och lyckats fått bort dom?

ItsAsin:

KANSKE kan bero på att jag kan ha torr hud. Förra vintern smörjde jag in mina armar flera ggr om dagen men dom försvann aldrig.. Ingen som haft liknande och lyckats fått bort dom?

Min kompis fick som eksem eller utslag med röda prickar som blev lite lila sen. Det kom alltid på sommare eftersom hon var allergisk mot bland annat kvalster och någonting från björkträd.

ReplyQuote
Topic starter

Harpyja:

Min kompis fick som eksem eller utslag med röda prickar som blev lite lila sen. Det kom alltid på sommare eftersom hon var allergisk mot bland annat kvalster och någonting från björkträd.

Det sysns mer på vintern när den bruna färgen efter sommarn börjar försvinna och jag är inte allergist mot någonting. Gick till en doktor som inte visste vafan de va som sa att vissa bara har så och att det försvinner med åren, men ja vill inte ha dom !! Dumma doktor jävel som suger på sitt jobb.......

ReplyQuote

Är det bara prickar eller är det typ knottror?

ReplyQuote

ItsAsin:

Dumma doktor jävel som suger på sitt jobb.......

Jo det är en hel del av dem som gör det.

ReplyQuote
Topic starter

Unexpected:

Är det bara prickar eller är det typ knottror?

Om man känner kan man känna att det är pytte små knottror typ. Kanske låter dummt men ja försökte skrubba extra mycket på dom när ja duscha för att se om nått hände å det blev bara myyycket värre. Dom blev helt galna !

ReplyQuote

ItsAsin:

Kanske låter dummt men ja försökte skrubba extra mycket på dom när ja duscha för att se om nått hände å det blev bara myyycket värre. Dom blev helt galna !

Lär dig att älska dom i stället, antagligen bara du som tänker på dom.

ReplyQuote
Topic starter

Unexpected:

Lär dig att älska dom i stället

Määä, hur ska det gå till när dom är ivägen... Men inte vet ja, dom syns ju så de tror ja inte.

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote