Har aldrig sett den innan. Den blonda killen var ju sjukt snygg, någon som vet vem han är?
han ser ut som en tjej
Tycker om killar med kopparfärgat hår :>
Han var snygg
Förstår mig verkligen inte på småtjejer...
Nej och nej.
Cacaoxo:
han ser ut som en tjej
Nej men han har feminina drag
Mary K:
Han var snygg
Myksa:
Förstår mig verkligen inte på småtjejer...
Vem syftar du på och hur definierar du "småtjej"?
Det gör dig nog halvt bisexuell när du tycker det och då hamnar man i helvetet så att du vet.
Vad i helvete. 😀
Aa gud va han e söt. hewt.
och dom andra va töntarr.
Fin film.
Han var snygg som i snygg-för-sin-ålder-och-har-väldiga-förutsättningar-för-att-bli-djäfvligt-snygg-när-han-blir-äldre.
soimpolite:
Vem syftar du på och hur definierar du "småtjej"?
Anade att jag var ute på hal is...
Det finns killar/män som jag kan förstå att kvinnor finner attraktiva.
Sen så finns det alla de där skitfåniga killarna, de som faktiskt lagt mest pengar och ansträngning på sitt utseende. (De som för ett tag sedan gick runt i 96-brallor och Lacostedojjor.)
Man ser dem i horder exempelvis på bussen och de har spenderat lång tid med kläder och framförallt hår.
Men - de går hem så hårt hos tjejerna. Och det förstår jag mig inte på.
Han den blonda i filmen passade inte in riktigt på den beskrivningen men jag förstod ändå inte...
dazed_and_confused:
Det gör dig nog halvt bisexuell när du tycker det och då hamnar man i helvetet så att du vet.
soimpolite:
Nej men han har feminina drag
För övrigt fattar jag inte ens hur ni orkar. Alltid någon negativ kommentar och framförallt - alltid samma: "han ser ut som en tjej". Den är så gammal och dålig att man undrar vad folk tänker när de skriver så
mmmmmmmmmmmmmm fina är dom
soimpolite:
För övrigt fattar jag inte ens hur ni orkar. Alltid någon negativ kommentar och framförallt - alltid samma: "han ser ut som en tjej". Den är så gammal och dålig att man undrar vad folk tänker när de skriver så
Jag måste ju jag är ju din antagonistkaraktär, tror jag iaf.
Hahaha, jag är kär.