Freddy_Gitarr: på något sätt känns det rätt och smart.
Rätt och smart? På vilket sett känns det smart? Vad är det smarta? Förstår inte...
Inte Jung:
Min mormor är 75+, har rökt nästan hela livet och hon är friskare och piggare än migSå nej, inget att bry sig om annat än att det är dyrt och samhället bedriver häxjakt på rökare
Och min farfar dog av cancer pga av att ha rökt hela livet
champuss:
Bra råd du ger en 14 åring....
Äh, man blir nedbruten och förstörd av livet oavsett om man röker eller inte
Snälla rök inte cig, de dåligt för dig
om du drabbas av cancer får du fan i mig skylla dig själv. det är inget att skryta om att du är ung rökare
Barn som börjar röka vid ung ålder har försämrad utveckling. Du kommer vara utvecklingsstörd i resten av ditt liv om du gör det till en vana.
Här, senaste gången jag gjorde ett inlägg med den här videon, blev det borttaget, men jag tycker att den här videon är väldigt bra
123fendas:
Här, senaste gången jag gjorde ett inlägg med den här videon, blev det borttaget, men jag tycker att den här videon är väldigt bra
Angry Foreigner video på UM, det förväntade man sig inte.
Maymay:
Angry Foreigner video på UM, det förväntade man sig inte.
Jag var besatt av hans videor år 2017; nu klarar jag inte av dem
Förra gången jag infogade jag den här videon om rökning och grupptryck, fick jag sex svar; ett av svaren var från dig, Maymay.
Allt raderades av moderator; jag kunde inte se vad ni hade skrivit till mig. Jag undrar fortfarande vad ni skrev.
Cred till att ha sitt internetanvändande så väldokumenterat
123fendas:
Jag var besatt av hans videor år 2017; nu klarar jag inte av demFörra gången jag infogade jag den här videon om rökning och grupptryck, fick jag sex svar; ett av svaren var från dig, Maymay.
Allt raderades av moderator; jag kunde inte se vad ni hade skrivit till mig. Jag undrar fortfarande vad ni skrev.
Kan troligtvis inte heller läsa vad jag kommenterade :/
Deinosuchus:
Barn som börjar röka vid ung ålder har försämrad utveckling. Du kommer vara utvecklingsstörd i resten av ditt liv om du gör det till en vana.
därför man röker riktiga grej. då kan man ha roligt å bli utvecklingstörd samtidigt, så får man ändå ut lite av det liksom
Inte Jung: Äh, man blir nedbruten och förstörd av livet oavsett om man röker eller inte
Det kan alltid bli värre....