Aviseringar
Rensa alla

Rösta på Vänsterpartiet i riksdagsvalet den 19 september.


Ämnesstartare

Wiiiieeee


   
SvaraCitera

Ignorant:

Har jag sagt att jag inte behöver vara förvirrad för att säga att du är gullig? :O

Nejnej. Gullig vet jag att jag är. Det är logiken bakom dina politiska åsikter som gör dig förvirrad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Nejnej. Gullig vet jag att jag är. Det är logiken bakom dina politiska åsikter som gör dig förvirrad.

Jag pratade om dödstraff idag förresten, för eller emot?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

träsk_lord:

Vänsterpartiet är bra för Sverige.

Du måste vara den bästa komikern på den här jorden, icke sant? [cheers]

Dold text: SD2010. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cheers]

Länge leve kommunismen! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cheers]

Länge leve kommunismen! [love]


   
SvaraCitera

Ignorant:

Jag pratade om dödstraff idag förresten, för eller emot?

Absolut emot. Du då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spartakus:

Länge leve kommunismen! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Absolut emot. Du då?

För, jag gillar inte det hela "Dom inte vet vad de gör".
Det är en dagis term som inte ska få fungera på vuxna individer, jag menar, de största "Försvaren" emot har är:

Påverkning av T.E.X Alkohol och Droger ( Om man tar så pass mycket att man dödar någon känner man knappast någon empati, och förtjänar inte att vara medlem i samhället.)

Nedtryckning av samhället, mördaren fick dålig uppväxt. (Vad är det för ursäkt? Jag är socialt störd och har saknat min bästa vän sen jag flyttade när jag var 10, men jag går inte runt och mördar folk om de skulle säga något om mina glasögon, inte för att de gör de, men ändå.)

Psykiskt störd. (Vad gör man i samhället om man ens har en psykisk sjukdom? Finns det inte folk som får betalt för att behandla nedsatta? Kan inte folk som är en fara mot andras liv också tas hand om då?).


   
SvaraCitera

Ignorant:

För

Om inte din åsikt och dina argument hade varit så pubertala och patetiska hade jag gärna diskuterat det här vidare med dig någon annanstans. Här blir det nog för off topic.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Om inte din åsikt och dina argument hade varit så pubertala och patetiska hade jag gärna diskuterat det här vidare med dig någon annanstans. Här blir det nog för off topic.

Meh, trodde inte detta var en seriös tråd eftersom det finns typ 5 andra liknande.

Och beskriv varför du är emot då? Lätt att avböja andras åsikter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden raderad från Forum X/Klotter


   
SvaraCitera