Felläsningar och felhörningar är alltid roligt. Så jag tycker ni kan posta på en massa sådant
Jag läste just denna mening fel:
"Blond Kortklippt kille med blåaögon"
för jag läste det som
"Bortklippt kille med blåaögon"
Stockholm City löpsedel:
"Bästa vintage modet"
Jag läste
"Bästa bondage modet"
Påstås ju att man ser eller hör det man vill se eller höra![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
Reklamskylt för något jag inte kommer ihåg: "Bli en i laget" läst av en viss person varje gång vi åkte förbi den: "En bil i taget".
läste "vitlökningspulver" när jag såg tråden som heter "viktökningspulver" och undrade vad fan vitlökNINGSpulver är. tror jag läste om ett par gånger heheeheh
Achatina:
Jag läste just denna mening fel:
"Blond Kortklippt kille med blåaögon"
för jag läste det som
"Bortklippt kille med blåaögon"
Haha, hur kunde du!? ![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
En felläsning jag gjorde precis nu för någon minut sedan:
framtidstron är död:
tyst hora 🙁
Jag:"vad har en tysk hora med saken att göra?"
S3ON:
Haha, hur kunde du!?
Det var mitt i natten och jag läste mellan raderna även om det bara var en rad ![[ops]](/img/smilies/ops.gif)
![[zzz]](/img/smilies/zzz.gif)
Achatina:
jag läste mellan raderna även om det bara var en rad
Den som kan sin UM historia borde kunna ge mig ett namn på vem som använde den frasen ![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
Tyckte precis en man i äldre medelåldern idag frågade om gräs, när det var glass.
"berran_grov" läste jag som "barn_grav" blev lite ![[chocked]](/img/smilies/chocked.gif)
Felläsningar i all ära
Trodde du skrev det, HAHAHA
enhimmelskdrog:
läste "vitlökningspulver" när jag såg tråden som heter "viktökningspulver" och undrade vad fan vitlökNINGSpulver är. tror jag läste om ett par gånger heheeheh
Haha, läste också vitlökningspulver först ![[ops]](/img/smilies/ops.gif)
Först såg jag den här tråden och såg att ett par hade skrivit vitlökningspulver, sen såg jag den andra tråden och tänkte: Jaha, så nu har någon gjort om tråd om det också. ![[zzz]](/img/smilies/zzz.gif)
Achatina:
Den som kan sin UM historia borde kunna ge mig ett namn på vem som använde den frasen
Sonecha! ![[love]](/img/smilies/love.gif)
Vad får jag för pris? ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)