Trodde det inte ens fanns folkets hus längre, jag har alltid trott att det var något som fanns på 70 talet.
Storstadsunge någon?
Haha du kanske skulle vara med på svenska lektionerna så du lär dig skriva svenska.
"Börgar" haha
den här tråden har mitt godkännande
Unleash:
Haha du kanske skulle vara med på svenska lektionerna så du lär dig skriva svenska.
kasta inte sten i glashus.
När jag hade min kompis jacka på mig, och det låg en kniv i fickan... Utan att jag visste om det. Polisen kände igenom mig men hittade inget. När jag sedan själv kände i fickorna så fick jag mig ett gott skratt.
Men varför rymma/smita från polisen, om du vet att du skulle komma undan med så okey. men blir du tagen gör du de bara värre för dej själv.
nu när dom ju har höjt böterna.
Var väll förra året innan jag hade körkort, skulle ta moppen till busshållplatsen, en drevad honda mt5:a och lite andra små trimmningar, mopeden gjorde väll 65km/t. När jag har svängt ut från grusvägen och ut på 70-vägen så möter jag en polis, jag låg nog och körde i ca 50, hade inte fått upp farten än.
Snuten bromsar in och gör en U-sväng bakom mig fort som fan, ser hela händelsen i min backspegel som jag hade monterat när jag var 15. Polisen drar efter mig och signalerar att jag ska stanna. Jag stannar, poliserna kliver ur, den ena en fet gubbe på 50 bast och dne andra en tjej som såg jävligt ung ut.
De frågar om moppen är trimmad, jag säger att den inte är det, dom tar en titt på den men hittar inget "fel". Den fete snuten provkör, sätter sig på moppen, hela dämparen går i bott, han vägde nog 100 kilo, lite för mycket för en MT5:a. Han kickar igång, får igång den på andra kicken och torskar, får motorstop. Han lyckas andra gången och kör en sväng, misshandlar växellådan och hinner endast få igång den och kommer upp i 40. Dom släpper mig och jag åker vidare![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
Hände en sak förra månaden, när jag och några polare skulle åka till en liten resturang och äta på enr ast i skolan. Vi sätter oss i min Volvo 740 GL, det är jag och 5 till. Snuten stannar oss pga trasig baklykta men märker inte att det sitter fyra pers i bak![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
Måste vart när jag klädde ut mig till en polis och körde in en polisbil i en lykstolpe på fyllan. True story.
Zittam:
STAVA RÄTT
Tråden låst på grund av inaktivitet