Om man ringer 112 och säger var man bor men de inte fattar det brukar de ta reda på var man bor och åka dit då? Alltså efter själva händelsen. Om det rörde sig om misshandel.
Inte för att jag tror att ngn vet men man kan alltid testa..
Seriös tråd ^
Och nej jag har inte ringt 112
Ja.
WTF?? Fattade inte
Ritinkin:
Ja.
Säker? Så de typ letar upp personen ifråga? Måste det vara ngn utredning etc efter det?
Degklumpen:
WTF?? Fattade inte
Whatever då
Nästa gång vore det bra om du har en tydlig rubrik som kan relateras till texten. Inte en smiley. Bara ett tips, alltså.
Senast jag ringde var dom jävligt noga med att hamna rätt. Eftersom jag inte var helt säker så förklarade jag hur min omgivning såg ut och vart jag kom ifrån i bilen etc.
Dom vill vara säkra.
Jake Smith:
Nästa gång vore det bra om du har en tydlig rubrik som kan relateras till texten. Inte en smiley. Bara ett tips, alltså.
Jag är så dålig på rubriker..
SUKOF:
Senast jag ringde var dom jävligt noga med att hamna rätt. Eftersom jag inte var helt säker så förklarade jag hur min omgivning såg ut och vart jag kom ifrån i bilen etc.
Dom vill vara säkra.
Okej : /
Men on de inte kommit efter 3 h tror ni de fortf letar då? Det gäller hus och ganska tydligt. Inte bara en omgivning..
grodanboll_:
Jag är så dålig på rubriker..
Bättre lycka nästa gång.
grodanboll_:
..
...*
grodanboll_:
Säker? Så de typ letar upp personen ifråga? Måste det vara ngn utredning etc efter det?
Ja om inte annat så ringer dom ju iaf upp igen.
Jake Smith:
Bättre lycka nästa gång.
Tack
Jake Smith:
...*
?
Ritinkin:
Ja om inte annat så ringer dom ju iaf upp igen.
Om telefonen förstördes under misshandeln då? Kan de kolla upp mobilnummer? Det borde de väl göra
grodanboll_:
?
Jag hänvisar dig till till Wikipedia-artikeln om interpunktion.
Jake Smith:
Jag hänvisar dig till till Wikipedia-artikeln om interpunktion.
Jag föredrar 2 punkter.
grodanboll_:
Och nej jag har inte ringt 112
lolk.