LightInDarkness:
man gör saker man ångrar
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Drakar och demoner, det enda. Tyckte det var kul, finns säkert roligare ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
Tibia var nog det första jag gillade, men sen blev jag mest sur på det för något tard "huntade" mig, alltså att han och alla hans kompisar mördar mig så fort de såg mig. Det var för att jag sa på skoj att jag har cancer i en nagel och då sa han att hans mamma har cancer och jag sa "hahahaha".
Det första JRPG't jag gillade (om man inte räknar zelda som RPG) var Final Fantasy X. Gillade det inte till en början, men sedan förstod jag att storyn är det som är drivet i spelet och jag började tycka om karaktärerna. Sen köpte jag Kingdom Hearts och det var det första konsol rpg't jag klarade, har även klarat de båda uppföljarna och ska snart köra det nya som släpps i slutet på månaden (har laddat ner det men tappat bort DS till Dator-grejen lol).
WoW är nog det rollspelet jag spenderat mest timmar i, när jag väl var insatt i det älskade jag det och jag har haft många underbara stunder där.
Neverwinter Nights, Diablo 2 och Might and Magic VII är andra PC-rollspel jag tyckt om. Andra konsol rollspel jag gillat är Tales of Symphonia, Oblivion, Fable 2 (älskar nog det mest av alla spel på Xbox trä-sextii <3) och Final Fantasy VII.
Men om tråden handlar om sexuella rollspel: Nej, jag har inte testat. Men om jag skulle göra det skulle jag vilja ha Harry Potter-tema.
Tänker på en av inledningsscenerna i Jalla Jalla där en kille knackar på hos ’grannen’ som egentligen är hans tjej och frågar om han får lånas socker och blir inbjuden till sex spontant. Det är min bild av vad rollspel är. Jag föreslog en tjej jag hade att vi skulle turas om att betala varandra för sexet men hon tyckte inte att det var kul. Verkade närmast äcklad.
jag hade en ide också när jag hade en engelsk tjej att jag skulle vilja hitta på lite grejer med henne når hon hade sin skoluniform på sig. Skulle vara kul. Men hon ville inte heller. Hon skyllde på artt den nu var för lite vilket säkert stämmer till 50% .
Macktorsken:
Dungeons and dragons
XDDDD
Spelar mesta dels EON. Har börjat med en del DnD och ska börja med Maid och Mutant. ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
man lär väl kunna spela WoW då va :]? XD fan bör testa, fast dem kanske inte vill >_<
Tråden låst på grund av inaktivitet