Notifications
Clear all

Rpg Spel?

KamikazeTomten:

Mjo. Dom tog helt bort rollspelsinslaget vilket jag gillade mycket med ettan, sen dialogerna i tvåan är störande.

Hehe, det var typ det jag gillade med ettan. Att göra olika gubbar och ge dem olika skills och sånt. Hatade att det var borta i tvåan. :S

KamikazeTomten:

blablabla

[bigsmile]

Ondska.

ReplyQuote

Konsumtionshets:

Hatade att det var borta i tvåan. :S

Jo, läste i PC Gaymer när det begav sig att lead designer eller vem det var ville ha kvar rollspelsdelen men fick för många röster emot sig. Sux bawls!

Konsumtionshets:

Ondska.

Som fan, när alla karaktärer från ettan dök upp så kändes det "wtf, vart kom dom ifrån?"

Möh, bara att hoppas att trean blir bra.

ReplyQuote

KamikazeTomten:

Jo, läste i PC Gaymer när det begav sig att lead designer eller vem det var ville ha kvar rollspelsdelen men fick för många röster emot sig. Sux bawls!

Demokrati alltså, fyfan! :@

KamikazeTomten:

Som fan, när alla karaktärer från ettan dök upp så kändes det "wtf, vart kom dom ifrån?"

Möh, bara att hoppas att trean blir bra.

Kommer det en? 😀

ReplyQuote

Konsumtionshets:

Kommer det en? 😀

Japp, finns trailers och allt.

ReplyQuote

KamikazeTomten:

Japp, finns trailers och allt.

[censur]

Måste leta upp!

ReplyQuote

Konsumtionshets:

Måste leta upp!

Gogo yewtube

ReplyQuote

KamikazeTomten:

Gogo yewtube

Tackar. [cool]

ReplyQuote

Konsumtionshets:

KotOR-spelen. De Stringburka skrev är dock mycket bättre än de jag lade till, mina är dåliga i jämförelse.

KotOR slår utan tvekan NWN1, och ligger i klass med BG1 och V:tM, iaf enligt mig. Men så har jag varken varvat KotOR, BG1, eller V:tM heller. Bara klarat typ 70% av dem (förutom BG1 där jag klarat allt utom sista bossen pg.a. jack i skivan).

ReplyQuote

Stringburka:

KotOR slår utan tvekan NWN1, och ligger i klass med BG1 och V:tM, iaf enligt mig. Men så har jag varken varvat KotOR, BG1, eller V:tM heller. Bara klarat typ 70% av dem (förutom BG1 där jag klarat allt utom sista bossen pg.a. jack i skivan).

Jag gilla inte KotOR lika mycket, för linjärt och för lite valmöjligheter. ;S

ReplyQuote
Topic starter

Tobbish:

någon gång! [blush]

gäller att hitta sparningskortet eller minneskort eller vad det heter te playstationet 😛

ReplyQuote

pimpboi93:

FInal Fantasy, min favorit!
Bästa FF ever!
Claud och sitt gäng 😉
har dock inte klara ut det, kom till finalbattel mot Spehiroth

Tobbish:

Jag är någonstans där med! Får ta tag i det... någon gång!

Fasiken grabbar, då har ni något att göra, man måste klå Sepiroth minst en gång iallafall [cool] Känns så bra efter den matchen [cool]

Chickfactor:

ska gifta dig med dig:$

Hehe [love] [love] [love]

ReplyQuote
dinga

Runes of Magic är soft [y]

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote