KamikazeTomten:
Mjo. Dom tog helt bort rollspelsinslaget vilket jag gillade mycket med ettan, sen dialogerna i tvåan är störande.
Hehe, det var typ det jag gillade med ettan. Att göra olika gubbar och ge dem olika skills och sånt. Hatade att det var borta i tvåan. :S
KamikazeTomten:
blablabla
Ondska.
Konsumtionshets:
Hatade att det var borta i tvåan. :S
Jo, läste i PC Gaymer när det begav sig att lead designer eller vem det var ville ha kvar rollspelsdelen men fick för många röster emot sig. Sux bawls!
Konsumtionshets:
Ondska.
Som fan, när alla karaktärer från ettan dök upp så kändes det "wtf, vart kom dom ifrån?"
Möh, bara att hoppas att trean blir bra.
KamikazeTomten:
Jo, läste i PC Gaymer när det begav sig att lead designer eller vem det var ville ha kvar rollspelsdelen men fick för många röster emot sig. Sux bawls!
Demokrati alltså, fyfan! :@
KamikazeTomten:
Som fan, när alla karaktärer från ettan dök upp så kändes det "wtf, vart kom dom ifrån?"
Möh, bara att hoppas att trean blir bra.
Kommer det en? 😀
Konsumtionshets:
Kommer det en? 😀
Japp, finns trailers och allt.
KamikazeTomten:
Japp, finns trailers och allt.
Måste leta upp!
Konsumtionshets:
Måste leta upp!
Gogo yewtube
KamikazeTomten:
Gogo yewtube
Tackar.
Konsumtionshets:
KotOR-spelen. De Stringburka skrev är dock mycket bättre än de jag lade till, mina är dåliga i jämförelse.
KotOR slår utan tvekan NWN1, och ligger i klass med BG1 och V:tM, iaf enligt mig. Men så har jag varken varvat KotOR, BG1, eller V:tM heller. Bara klarat typ 70% av dem (förutom BG1 där jag klarat allt utom sista bossen pg.a. jack i skivan).
Stringburka:
KotOR slår utan tvekan NWN1, och ligger i klass med BG1 och V:tM, iaf enligt mig. Men så har jag varken varvat KotOR, BG1, eller V:tM heller. Bara klarat typ 70% av dem (förutom BG1 där jag klarat allt utom sista bossen pg.a. jack i skivan).
Jag gilla inte KotOR lika mycket, för linjärt och för lite valmöjligheter. ;S
Tobbish:
någon gång!
gäller att hitta sparningskortet eller minneskort eller vad det heter te playstationet 😛
pimpboi93:
FInal Fantasy, min favorit!
Bästa FF ever!
Claud och sitt gäng 😉
har dock inte klara ut det, kom till finalbattel mot Spehiroth
Tobbish:
Jag är någonstans där med! Får ta tag i det... någon gång!
Fasiken grabbar, då har ni något att göra, man måste klå Sepiroth minst en gång iallafall Känns så bra efter den matchen
Chickfactor:
ska gifta dig med dig:$
Hehe
Runes of Magic är soft
Tråden låst på grund av inaktivitet