Notifications
Clear all

Rubrik...

Topic starter

Hej! Jag har en pojkvän sedan fyra månader tillbaka och vi har sex ganska ofta. Men efter sexet så darrar jag i benen. Jag vet inte vad det är men vet ni vad det är?
För i duschen när jag tar strålen upp mellan benen så får jag ryckningar i magen och det kommer vätska ur mig.. Vad är detta? Skulle betyda jättemycket om ni vet vad detta är för något! Kram

Ämnesetiketter

brukar också darra i benen efter. antingen pga ansträngda ben eller skönt sex (eller båda).

ryckningarna i magen kommer nog från att duschstrålen kommer på klitoris och vätskan är helt normal

ReplyQuote

inget farligt

ReplyQuote

enhimmelskdrog:

)

kalasbyxa

ReplyQuote

vätskan är antagligen "fontän orgasm" eller blandning mellan vatten och sekret som kommer ut efter att slappnar av från orgasm.

ReplyQuote

Mina ben darrar också som FAN!!! Jag darrar okontrollerat och har också undrat varför. Tänker att det är på grund av ansträngning just för att det känns som att det är därför men har ganska tränade benmuskler så ... Vet inte! Men jag har samma "problem"

Darrar dina också som mest efter att du vart spänd (typ efter att du spänner benen under akten osv.)?

ReplyQuote

Det är helt vanliga efterryckningar.
Don't worry, be happy!

ReplyQuote

Att stå upp och onanera är för mig nästintill omöjligt då jag till slut börjar darra så benen viker sig [bigsmile]

ReplyQuote