Aviseringar
Rensa alla

Rubrik...


Ämnesstartare

tja, har lite funderingar och frågar runt det här med tatueringar!
tycker ni det är klokt att skaffa tatueringar i sina unga år? kommer det se helknäppt ut om sådär 10-20 år?

jag skulle vilja tatuera stjärnor på armen, här är en bild på ungefär jag skulle tänka mig det se ut:
Image

fast kanske lite andra färger, tex, ljusblå...
det jag mest är orolig för är ju att jag förändras..
jag vet inte om jag kommer att ångra mig ifall jag skulle göra det här osv...

och JAG VET att det kostar olika på olika ställen men skulle någon snäll själ vilja sätta ett ungefär pris på en sån här tatuering?

tacksam för alla svar jag får! [bigcheers]


   
Citera

Tatuera in något du vet att du inte kommer ångra. Typ en trehövdad orm som flyger igenom en eldcirkel: för att representera styrka och sätta skräck i dina fiender!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Tatuera in något du vet att du inte kommer ångra. Typ en trehövdad orm som flyger igenom en eldcirkel: för att representera styrka och sätta skräck i dina fiender!

jag vet inte om det är natthumorn som kickar in nu men...
det där va roligt [wink]


   
SvaraCitera

Jag brukar resonera så att det får framtida jag bry mig om.


   
SvaraCitera

Nu vet ju inte jag exakt hur gammal du är, men jag tycker absolut inte att du ska tatuera dig om du inte är 18 år. Seriösa studios med duktiga tatuerare tatuerar inte minderåriga, och går man till någon som sitter hemma och kör så vet man aldrig hur resultatet blir. Den bild du visar t.ex. riskerar att bli väldigt dålig om t.ex. linjerna inte blir snygga.

Jag kan inte bestämma vad du ska göra, men jag kan råda dig att tänka efter både en och två gånger. [smile]


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

jag är fisk blubb

[badgrin]


   
SvaraCitera