Hej , idag kissade jag på mej och det har hänt i en vecka
så mamma har köpt massa blöjpaket åt mej![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
hon tvingar mej att ha på dem och tror att jag är en bebis och så har hon såklart måste jag ha det både på dagen , skolan , och extra tjock på natten :O och så har hon ringt skolan om någon blöjbytare för jag klarar inte att byta själv!
snälla jag behöver hjälp om vad jag ska göra 🙂
du har redan gjort tråd om ämnet ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
gå till läkare. ![[love]](/img/smilies/love.gif)

De här är ett jobb för ....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Din fitta ![]()
Du har redan gjort en tråd om detta.
Gå till en läkare, vi kan inte hjälpa dig lilla troll![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Säg åt din mamma att du inte vill bli behandlad så som du blir nu speciellt inte i skolan, hoppas att det blir bättre med tiden.
Stop yo trollin'
Tråden låst