nu är det såhär. jag vill gå ner i vikt men jag kan inte gymma. är 13 och det är typ gräns vad jag hört? så för det första , jag undrar om ni vet något gym i malmö / lund som man får träna på från 13 ? och för det andra eftersom ni kommer kommentera att de inte finns något sånt seriöst gym o ni inte tycker det är hälsosamt bla bla bla så undrar jag om ni har några bra tips till en slankare mage och mindre lår? puss 🙂
Så man måste gå till ett gym för att gå ner i vikt?
ChickiBull:
Så man måste gå till ett gym för att gå ner i vikt?
jag måste det typ , jag verkligen suger på att ta tag i saker och springa och sånt. och hittar inga schyssta magövningar och träningsapparater orkar jag inte köpa eller lägga pengar på.
mathildaah:
jag verkligen suger på att ta tag i saker och springa och sånt
Ja då kommer du säkert gå till gymmet mer än 2 ggr
F.ö. behöver man inga apparater heller, även om det ofta är billigare än att gå på gym. Brukar kosta minst en tusenlapp/år eller 50-80 kr/gång
nej jag kommer gymma mycket mer för jag bor i en liten skithåla utanför lund typ. och jag har knäproblem så jag kan inte jogga direkt.
Ut och spring! Det finns ingen ålders-gräns på det!
mathildaah:
nej jag kommer gymma mycket mer för jag bor i en liten skithåla utanför lund typ
hur makes detta sense?
mathildaah:
jag har knäproblem så jag kan inte jogga direkt.
Simma vetja
Finns ju massa saker att träna utan att gå på gym.
Postorderhoran:
hur makes detta sense?
för jag har inget att göra här?
mathildaah:
för jag har inget att göra här?
vrf gymmar du inte redan då om du inte har nåt att göra förutom det?
men läs där uppe? hittar inget gym?
Neutron:
Simma vetja
Som Neutron sa: Dra till en simhall. Stenhårda skinkor och Tvättbräda, som de säger i sims. Förutsatt att du crawlar och simmar fjäril med hyfsad teknik dvs.
haha jag kan varken crawla eller simma fjäril
lär dig då