Aviseringar
Rensa alla

Rubrik...


Ämnesstartare

Hej! Jag är ny på Flashback, så jag visste inte precis var jag skulle fråga det här, men jag tyckte det passade bra här.

I alla fall, det finns den här tjejen jag gillar. Jag känner henne inte, vi har aldrig pratat. Men i alla fall, jag är inte så bra på tjejer, jag vet inte så mycket. Anyway, det är såhär att när alla hade slöjd (både träslöjd och syslöjd tillsammans) senaste gången åt vi kakor eftersom vi slutar snart. Förresten, jag går i nian. Men i alla fall. Vi satt runt bordet. Hon satte sig vid ett hörn, och jag satte mig vid samma hörn men på andra sidan. Efter en stund flyttade hon till stolen bredvid henne, en stol längre bort från mig. Hon hatar mig inte eller något sånt, vi har aldrig ens pratat. Jag vet inte varför hon flyttade. Är någon här bra på tjejer och kan förklara att det betyder något? Vare sig det betyder att hon gillar mig eller inte. Jag suger på tjejer, så jag kan inte själv. Tack! xD

P.S: Jag förväntar mig inte att det betyder något, men det var bara så skumt att hon gjorde det om det inte var något. D.S

P.P.S: Hon kan ju för sig ha haft solen i ögonen, men ändå. xD

P.P.P.S: Började i skolan i nian.
___
l______l
l______l
l______l Hon flyttade hit. 😛
l______l Hon
.....Jag


   
Citera

rockandpunk1222:

Hej! Jag är ny på Flashback, s

[tard]

Å du kunde inte ens skriva rubrik?

Kom igen [mad]


   
SvaraCitera

Nu förstår jag inte varför du drar in flashback. Endast hon vet varför hon flyttade. Använder du deodorant och duschar regelbundet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, shit, misstag. Menar ungdomar. xD


   
SvaraCitera

Det satt väl någon på andra sidan som hon ville prata med kanske.


   
SvaraCitera

Det kan vara en subtil avståndsmarkering, eller så var stolen obekväm, eller så hade hon solen i ögonen. Eller så var det något annat. Vi har ingen aning.


   
SvaraCitera

har en känsla av at hon kanske inte vet vem du är och att hon inte hade som avsikt att flytta ifrån just dig, utan hon kanske skulle till nån kompis lr nåt. sååatteee[crazy]


   
SvaraCitera

isola:

Använder du deodorant

ögonfluss var det


   
SvaraCitera