Det bästa med skolan är alla fina rumpor som man ser! När man sitter i korridoren, och kollar på alla tjejer som går förbi med sina tajta jeans och fina rövar, mums
Händer ibland att när jag ser en riktigt fin röv, så följer jag efter tjejen någon meter bakom bara för att kolla på hennes röv och låtsas som om jag ska på lektioneller något. Någon annan som har testat det? Har jag problem?
Har aldrig begripit det där med att attraheras av bakdelar
Yogi:
Någon annan som har testat det?
Nej
Klart man spanar in rövar, men du har faktiskt problem.
jag brukar också kolla på rumpor
mest på min lärare, hon är en riktig milf
dicamillo:
jag brukar också kolla på rumpor
mest på min lärare, hon är en riktig milf
Ahhhh samma här mannen Min lärare i engelska, vilken kropp!
Conny:
Klart man spanar in rövar, men du har faktiskt problem.
Viljans Triumf:
Har aldrig begripit det där med att attraheras av bakdelar
Jag älskar rumpor! Älskar att runka till facesitting och lesbisban ass licking!
creepy:
Nej
Du borde testa
Jag brukar titta på min egna rumpa när jag går i korridoren. Det har dock lett till ryggproblem.
varför blir alla tjejers rumpor platta när de fyller fyrtio? så irriterande att se en milf och sen har hon ingen röv
hhmmm gumpor men jag gillar jag gillar allt från bröst till rumpor och vagina och och resten
Yogi:
Det bästa med skolan är alla fina rumpor som man ser! När man sitter i korridoren, och kollar på alla tjejer som går förbi med sina tajta jeans och fina rövar, mums
Yogi:
Händer ibland att när jag ser en riktigt fin röv, så följer jag efter tjejen någon meter bakom bara för att kolla på hennes röv och låtsas som om jag ska på lektioneller något
Det går ju det med. Men jag tar kort
Dold text: Eller inte
Yogi:
Händer ibland att när jag ser en riktigt fin röv, så följer jag efter tjejen någon meter bakom bara för att kolla på hennes röv och låtsas som om jag ska på lektioneller något. Någon annan som har testat det? Har jag problem?
Jag älskar rumpor! Och att gå efter någon för att kolla lite extra är det inget fel på.
Maxwinner:
varför blir alla tjejers rumpor platta när de fyller fyrtio? så irriterande att se en milf och sen har hon ingen röv
rofl