Notifications
Clear all

sälja använda trosor

Fnask..

ReplyQuote

har tänkt på det men ej fattat hur man får pengarna, eller okej om jag ger kontonummer osv?! men pappa kommer märka om det kommit in pengar från ingenstans för han är sån!!

ReplyQuote

Pegamixel:

Tycker personligen att dethär låter litegrann som en lättare form av prostitution. [tard]

Och det är egentligen konstigt att det inte räknas som det.

ReplyQuote

bowendt:

frågor. MVH Bo

KONTAKTANNONS

ReplyQuote

LOL

ReplyQuote

vad menar du?

ReplyQuote

Har seriöst övervägt detta, kan ej få ett jobb p.g.a för lite arbetserfarenhet ([mad][mad] HUR I HELVETE SKA MAN FÅ DET DÅ?!!?) och detta skulle vara fett värt, hellre det än att svälta typ.

ReplyQuote

Men samtidigt så känns det som att vara hora, och så lågt vill jag ej sjunka.

ReplyQuote

Har mensvåta trosor på någon kan få köpa (afst inte på mig). Fast det är ett par fina sådana så jag kanske inte vill sälja dem. Får se.

ReplyQuote

Geigerzähler:

svälta typ.

HETT TIPS!!!

ReplyQuote

Ensamvargen:

HETT TIPS!!!

Är typ sådan som lämnar tillbaka om jag får 1kr för mycket tillbaka i växel. [sad] ÄVEN om jag upptäcker det utanför butiken. [sad][sad]

ReplyQuote

Geigerzähler:

Är typ sådan som lämnar tillbaka om jag får 1kr för mycket tillbaka i växel. [sad] ÄVEN om jag upptäcker det utanför butiken. [sad][sad]

Kanske inte är världens bästa sak att göra. [sad]

ReplyQuote

Och skulle ej kunna hålla masken + OM jag blev upptäkt så skulle jag bli helt förstörd. Min kompis åkte fast en gång när jag var med, jag var ej medveten om snatteriet och hade stoppat det jag hade betalat för i innerfickan + ej tagit kvitto, blev också skälld på av vakterna tills polisen kom och jag fick gå med en till kassan och hämta kvitto.

Kan ha varit en av de mest traumatiska upplevelserna i hela mitt liv. [cry]

ReplyQuote

Geigerzähler:

tusse [love]

ReplyQuote

Geigerzähler:

Kan ha varit en av de mest traumatiska upplevelserna i hela mitt liv. [cry]

[sad]

Väktare och poliser för bara med sig traumatiska upplevelser. [sad]

ReplyQuote