Notifications
Clear all

sälja sex?

Gifted:

ag menar, vad är poängen med straffet? Vem förlorar på det? Tjejerna? De gör det frivilligt. Köparna? Frivilligt där med.

Mmm.. barnarbete är också frivilligt vet du va? barnen som gör det vill oftast hjälpa sin familj. Skit bra ju! Länge leva liberalismen, oavsett hur många lik den trampar över. Din jävla idiot.

ReplyQuote

Gifted:

ag menar, vad är poängen med straffet? Vem förlorar på det? Tjejerna? De gör det frivilligt. Köparna? Frivilligt där med.

Mmm.. barnarbete är också frivilligt vet du va? barnen som gör det vill oftast hjälpa sin familj. Skit bra ju! Länge leva liberalismen, oavsett hur många lik den trampar över. Din jävla idiot.

ReplyQuote

Gifted:

Visst, i de allra flesta sammanhang är det många kvinnor som lider och far illa, men det finns ju fall där ingen är förlorare. Vad tycker ni?

Klart man ska få sälja! Fan du kan ge en massage men inte en avsugning? Fånigt!

Å andra sidan skulle jag aldrig betala för sex(då man kan få det gratis^^)

ReplyQuote

Usch vårat rättsystem är jävligt fel.

ReplyQuote
Gifted
Topic starter

Mollgan:

barnen som gör det vill oftast hjälpa sin familj. Skit bra ju!

Mollgan:

Din jävla idiot.

Det är STOR skillnad; barn är INTE myndiga. Omyndiga personer skall DEFINITIVT INTE få sälja sex. Dessutom så arbetar ju barn under väldigt farliga/dåliga omständigheter.

Jag vill också peka på staten Nevada, där prostitution är tillåtet, i en statlig inrättning.

ReplyQuote

Gifted:

Dessutom så arbetar ju barn under väldigt farliga/dåliga omständigheter

Och det gör inte prostituerade?

Gifted:

Jag vill också peka på staten Nevada, där prostitution är tillåtet, i en statlig inrättning.

Likaså Tyskland, exakt vad ville du säga med det?

ReplyQuote
Gifted
Topic starter

Mollgan:

Och det gör inte prostituerade?

Inte alla, men jo, många. Men de i artikeln har ju uppenbart valt det, och behöver absolut inte ägna sig åt det.

Mollgan:

Likaså Tyskland, exakt vad ville du säga med det?

Jag menar att det finns fungerande inrättningar.

ReplyQuote

I Sverige är det lagligt att sälja sex, men olagligt att köpa xD

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote